Společnost


slevodar s.r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:5
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#26290Nevrácené peníze za odeslané (vrácené ) zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.09.2018, před 2 měsíci

Petra Magočová

Znění stížnosti

Dne 25/7/2018 jsem si objednala zboží LAZY BAG 3 ks - 1395 kč - objednávka č -8880908
pak č.reklamace -8881030

Nejprve mi bylo posláno jiné zboží. To jsem obratem odeslala zpět na info@lucerny . Do týdne mi bylo posláno zboží ( které jsem si objednala) ,ale bylo poškozené .Tak jsem ho opět obratem vrátila - reklamace byla přijata.
Od té doby čekám, že mi info@lucerny vrátí peníze .( v e-mailu bylo napsáno ,že mají na vrácení peněz 30 dnů tj. do 10/9/2018 )
Několikrát jsem telefonovala na tel.číslo 770601014 ,paní /slečna mi vždy slibovala,že peníze pošlou a nebo se divila ,zda peníze už nemám? nebo,že došlo k chybě , nebo že nechá přezkoumat vrácení peněz ..... atd. atd.atd .( stále nějaké výmluvy )
Na e-maily , ve kterých se dotazuji , kdy mi vrátí peníze nikdo nereaguje .


Produkt

Nafukovací vaky LAZY BAG -- kod 43675/CER 2ks - kod 43675/ZEL - 1 ks


Požadované řešení

Chtěla bych vrátit peníze 1395 kč.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.9.2018 09:28, před 2 měsíci

Pokud byla reklamace vyřešena odstoupením od smlouvy, mají smluvní strany povinnost vrátit si poskytnutá plnění. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2018 23:47, před 29 dny

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.