| Počet nahlášených stížností: | 2801 |
| Z toho za letošní rok: | 9 |
| Stále v řešení: | 4 |
71%
29%
#26395Neoprávněně naúčtovaný poplatek
Dobrý den, kdysi v minulosti jsem si založil již zmíněnou seznamku, respektive účet na ní. Vůbec jsem ale netušil, že se mi budou dál a dál strhávat z účtu tak obrovské peníze. Chci tedy zažádat majitele této seznamky o zrušení premium členství a smazání celého účtu. Bohužel si ani už nepamatuju přihlašovací údaje, takže snad postačí mé jméno, příjmení či jiné kontaktní údaje. Již si nepřeji, aby mi byli z bankovního účtu strhávány takové kvanta peněz. Doufám, že tahle stížnost pomůže a nebudu se muset obracet někde jinde. Mockrát děkuji. Kubový Daniel.
Premium účet a žádost o jeho zrušení a s ním i zrušení celého účtu.
Zrušení premium členství a s ním i zrušení celého účtu.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jejích právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 173605700
Dobrý den.
V zájmu Výpovědi Prémiového členství prosím dodržte postup, uvedený v rámci Všeobecných obchodních podmínek, část 8: www.be2.cz/info/vop.
Vaše registrační emailová adresa je adresa, kterou jste uvedl v neveřejné části této stížnosti.
V zájmu vymázání údajů z databáze prosím dodržte standardní postup a kontaktujte:
ochrana@be2.cz,
děkujeme Vám.
Vyjádření dTestu
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dodržel jsem postup uvedený v rámci Všeobecných obchodních podmínek, část 8. Sepsal jsem dopis s žádostí o výpověď prémiového členství. Přidávám tento dokument i tady. Dopis co nejdříve zašlu na uvedenou adresu, pokud by to případně nestačilo tady. Děkuji za odpověď. Kubový Daniel
Vyjádření dTestu
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
ID: 173605700
Dobrý den.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
Vaše Prémiové členství je platné do 08/12/2018, po uvedeném datu nebude prodloužené. Žádné další platby neproběhnou.
V zájmu vymázání údajů z databáze prosím dodržte standardní postup a přímo z Vaší registrované emailové adresy kontaktujte:
ochrana@be2.cz,
mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství,
děkujeme Vám.
Hodnocení: