Společnost


Allianz pojišťovna, a.s.

Počet nahlášených stížností:80
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#26401Malo jezdim,malo platim

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.09.2018, před 4 lety

Michaela Lizancova

Znění stížnosti

Dobry den,obracim se na Vas se stiznosti s touto sluzbou. Mela jsem u Vasi spolecnosti uzavrenou smlouvu, ktera mi skoncila. Dosla jsem na pobocku ve Zline,abych smlouvu prodlouzila/ obnovila. Setkala jsem s poradcem panem Z., ktery mi nastavil nejakou sluzbu malo jezdim,malo platim bez meho vedomi - nikdy pred tim jsem tento produkt neznalaani jsem ho nemela uzavreny. Nikdy pred tim mi nebylo dopocitano neco ohledne kilometru.... Bez toho aniz by mi vysvetlil,jak tato sluzba fungule v praxi mi uzavrel smlouvu s nejnizsim poctem ujetych kilometru, tudiz mi tedka dosel dopis s dopoctem a s doplatkem,ktery nehodlam hradit! Pan Z. je silne neprofesionalni poradce, pri uzavirani smlouvy mi zapomnel pojistit skla,na tuto chybu jsem prisla az kdyz jsem mela menit celni sklo z duvodu poskozeni cizim zavinenim.To byla prvni spatna zkusenost,ovsem ta druha je mnohem horsi. Jak mi muze nechat podepsat nejaky prodekt bez meho vedomi? Nikdy jsem o takove sluzbe malo jezdim,malo platim,neslysela a nikdy bych ji ani neuzavrela,aniz bych vedela co vse to muze zpusobit!
Muze mi Vas poradce sepsat takhle smlouvu,aniz by mne seznamil s jeho znenim,nic jsem po nem nechtel,apouze obnovit tu stavajici,ktera zadne takove podminky nemela.


Požadované řešení

Pozaduji od Vas nejake reseni k cele situaci,a prosim celou tuto situaci prezkoumat.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2018 23:12, před 4 lety

Podnikatel má povinnost spotřebitelku seznámit se službou a jejími hlavními vlastnostmi. Pokud tak neučiní, mohou být naplněny znaky klamavého opomenutí, jenž je nekalou obchodní praktikou, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Spotřebitelka by mohla v takovém případě namítat neplatnost smlouvy, neboť byla druhou stranou uveden v omyl o rozhodující okolnosti.

K mimosoudnímu řešení sporů mezi pojišťovnou a spotřebitelem (pojistníkem, pojištěným, oprávněnou osobou) v neživotním pojištění je příslušná Česká obchodní inspekce. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.11.2018 16:47, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.