Počet nahlášených stížností: | 2791 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dnes 19.9.2018 jsem si zakoupil u be2 prémium členství, kde jasně psali 99 za měsíc po dobu 12 měsíců. Po zaplacení částky 139,, jsem viděl na svém úctě, že bylo strženo 4752,- Napsal jsem be2 neprodleně e-mail na zákaznický servis,zě tato castka neodpovi
Dnes 19.9.2018 jsem si zakoupil u be2 prémium členství, kde jasně psali 99,- za 12 měsíců. Po zaplacení částky 99,- .., jsem viděl na svém úctě, že bylo strženo 4752,tu to částku jsem byl v šoku.Napsal jsem na zakaznickou linku ze jde o spatny vypocet vis email:
Dobrý den,dnes jsem si koupil členství na 12 měsíců, částka byla uvedena 139,kč na měsíc. Takže 12x139 je 1668 kč.proc mi bylo odecteme z účtu 4 752 kč?
Kdyz jsem hledal cenik na strankach spolecnosti be2,žádny jsem nenasel.
Při patrani po recenzich na internetu jsem narazil na Vaše stranky,po přečtení stížnosti zakazniků,jsem jim poslal dalsí email
Dobry den,zhledem k tomu ,ze jsem byl uveden v omyl o platbe vip clenstvi na rok za jinou castku,a vip clenstvi mi nebylo aktivováno,odstupuji od sluzby clenstvi vip na rok,v ramnci 14 zakonné lhute.žadam o zruseni platby z mé kreditni karty,která ještě nebyla zrealizovana.dekuji
[Ticket#2018091910024756]
žádam o zrušení staženi castky z meho uctu,v připadě odecteni o vraceni celé castky na muj ucet
|
Tweet |