| Počet nahlášených stížností: | 621 |
| Z toho za letošní rok: | 15 |
| Stále v řešení: | 3 |
63%
37%
Stale stejina pisnicka. Zbozi v akci se neda zakoupit.
Nevim, proc jeste vice spolecnost neomezi mnozstvi baleni na jeden nakup.
Aktualne mleko - vsude a hlavne v tv reklame lze videt, jak ma byt mleko za 8kc/litr.
Jelikoz jsem prez tyden v praci, mohu jezdit na nakupy o vikendu a stav byl takovy:
Olomouc - Sobota v 7:30 - zadne mleko
Olomouc - Nedele v 7:15 - zadne mleko
Sumperk (jel jsem kolem, tak jsem sel podivat ...) - Nedele v 14.30 - zadne mleko
Vyskov (zde byla sousedka) - Sobota odpoledne - zadne mleko
Z meho pohledu se Kaufland zase stava neduveryhodnym s ohledem na akce na zbozi, ktereho nema dostatek. Za ty roky by si snad vedeni Kauflandu mohlo vypocitat jaky bude odbyt mleka pri takoveto cene.
Polotucne mleko za 7.90,-
Do budoucna - zajisteni dostatek akcniho zbozi, nebo vetsi omezeni na jeden nakup pro pokryti vetsiho poctu nakupujicich - napr 12ks mleka, popr. 6 kusu.
Co se tyce aktualniho, chtel bych dostat stejinou slevu jako melo tech par vyvolenych, kterym se podarilo koupit mleko za akcni cenu.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Nabídka uvedená společností v reklamním letáku je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit v souladu s § 1732 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Slevová akce tedy může být spojena s možností vyčerpání zboží ještě před jejím koncem. Kdyby reklamní leták obsahoval tuto informaci, nebylo by povinností prodávajícího mít zboží k dispozici po celou dobu slevové akce.
Kdyby ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.
Vážený zákazníku ,děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Vyjádření dTestu
Společnost nás informovala, že se rozhodla nevyužít služby VašeStížnosti.cz pro řešení stížností svých zákazníků. Nadále se tak zákazníci společnosti mohou obracet na kontakty uvedené v předchozím komentáři. Jelikož je naše služba založena na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.