Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:1451
Z toho za letošní rok:1011
Stále v řešení:173
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 396 stížnostech.

#26615Neopravení strhnutí peněz z učtu 2247.-Kč za nevyužitě služby

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

14 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.09.2018, před 3 měsíci

Margarita Kurcova

Znění stížnosti

Dobry den , dne 26.7.2018 jsem se zaregistrovala na výše uvedené seznamce, zaplatila jsem poplatek 156 kč za zkušební období. Po týdnu jsem chtěla účet vymazat, ale vůbec to nešlo. Dne 24.9.2018 bylo mi strhnutá častka z učtu ve vyší 2247,-Kč neopravnene, nebylo od firmy upozorneni že zkušebni období je ukončeno a jesti chci koupit nejake členství , vše z nejakeho důvodu probíhá automaticky. Beňem dvou měsíců jsem učtu na seznamce be2.cz praktický nevyužívala, a nepotvrzovala další nákupy nejakeho členstvi jenom to zkušebně.za 156 .-Kč Dne 25.9.2018 jsem na svém učtu zaznamenala transakcí ke které jsem vůbec nedala svolení, nepřišlo mi žadná nabídka nebo oznámení. Ve svoji bance jsem to nahlásila. Dnes jsem napsala vypoved s podpisem a zaslala na zákaznický servis.


Produkt

Zaplatila jsem zkušební období 156,-Kč ale nevedela jsem že všechny další služby jsou automaticky a nakupy členstvi tež automaticke, strhli mi častku z učtu 2247.- Kč a až když jsem to řešila zjistila jsem že mam nejake Prémiové členství o které jsem vůbec nestala.


Požadované řešení

Prosím Vás o pomoc zrušení učtu na seznamce be2.cz co nejdžive bez dalších poplatku a vymazaní s jejich dotabazi.Případné vracení pěnez za nevyuživane služby. Děkuji
M.Kurcova


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2018 15:22, před 3 měsíci

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelkou a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitelku o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitelku o době trvání závazku a o podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitelku řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitelku o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohla by spotřebitelka namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uvedena společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo možné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pokud společnost spotřebitelce brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitelku na jejích právech a k takovému jednání se nepřihlíží.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Reakce společnosti

Publikováno
1.10.2018 17:22, před 3 měsíci

ID: 176387929


Dobrý den.

Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti kontaktovalo Oddělení pohledávek be2.


Margarita Kurcova

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.10.2018 10:32, před 3 měsíci

Dobrý den,
26.9.2018 jsem zaslala podepsanou výpověď. 27.9.18 v 7 ráno mi přišla odpověď ze Premiove členství již k bude obnovené a vyprší dne 25/11/18, členství které jsem vůbec vědomě neobjednala, a nemám o něj zájem.Tohoz dne v 9 ráno přišel email ve smyslu; Naléhavé -be2 Platební upominka na částku 2527.-CZK splatná ke dni 3.10.2018. Při tom mi 24.9.18 stáhli s účtu částku 2247.-CZK Na to jsem volala do právnické poradny VaseStiznosti.cz a dne 27 u své banky jsem požádala Chashback/Reklamací.Na to mi přišla odpověď že jsem provedla neoprávněnou reklamací u své banky protože jsem souhlasila se Všeobecnými podmínkami be2. Před tím jsem nikdy nezahledla cenik produktů co nabízejí. Kdyby s toho jsne bylo znát ze služba stojí 2247.-CZK neobjednala by to, cena mi přijde hodně předražená. Vědomě by to určitě neobjednala. K tomu musím napsat ze jsem seznamku používala cca 5 dní, chodili tam divně odpovědi nepřišlo mi te to píšou skutečně lidí, všechny zprávy byli šifrované tak jsem přestala seznaku používat. V emailu zřídka objevil se nějaký email o nabídku k seznámení. Ode dne co řeším výpověď 25.9.18 zahltili mne nabídkami nakednou mi přijde 5-6 emailu denně. Dnes jsem napsala další email s tím ze moje reklamace u banky byla oprávněna a žádost o okamžitém smazání profilů a žádost o odstranění osobních údajů s databázi be2. Prosím o pomoc, ze seznamka potvrdila emailem ze zrušila můj profil , že na moji osobu nejsou vedeny zadne pohledávky,také že jsou moje osobní osobní údaje vymazané z jejich databáze. Děkuji

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.10.2018 09:12, před 3 měsíci

Společnost má povinnost, než dojde k uzavření smlouvy, informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Informace o prodloužení pouze v obchodních podmínkách pak dostatečná není. Platební stránka sice obsahuje informaci o automatické prolongaci, avšak dle našeho názoru nedostatečným způsobem. Je zarážející, že ostatní text je uveden černou barvou, která v kombinaci se světlým podkladem umožňuje jednoduché přečtení, zatímco poučení o automatické prolongaci je uvedeno šedým písmem na šedém podkladu, takže je o poznání méně čitelné a přehlédnutelné. Závazně posoudit, zdali je poučení poskytnuté takovou formou dostatečné však přísluší jedině soudu. Pokud by však dostatečné nebylo, nevznikla by na straně spotřebitele povinnost uhradit poplatek za prodloužené členství.

Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat na vyjádření spotřebitelky.

Reakce společnosti

Publikováno
4.10.2018 11:58, před 3 měsíci

ID: 176387929


Dobrý den.

Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 25.07.2018. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.

Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).

Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email s potřebnou přílohou, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu.

.......................

Poplatek za Vaše Prémiové členství, platné v datech 25.08.2018 - 28.11.2018, byl k datu: 25.09.2018 neoprávněně stažen zpět na Váš účet.

Váš profil byl vymazaný, mějte však prosím na paměti, že evidenci dlužného poplatku uvedená skutečnost neovlyvní,

děkujeme Vám.


Margarita Kurcova

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.10.2018 15:04, před 3 měsíci

Dobrý den,
24.9.2018 proběhl převod peněz 2247.- CZK na účet společnosti be2 ( to jsem ještě nevěděla o co jde, šla jsem 25.9.18. do své banky a požádala o reklamací,zrušili mi platební kartu a přijali reklamaci. Toho dne mi volali s banky a sdělili mi že jsem uz jednou provedla platbu před dvěma měsíci na ten účet a ze to hw seznamka.Reklamaci mi zamítli.Dále než jsem si zaregistrovala na seznamku pár dní před tím jsem založila pro tyhle účely email,přesně 4.3.2018.
26.7.18 jsem zaplatila zkušební měsíc na seznamce. Nu ale to není klasická seznamkakde můžete hned cestovat, komunikovat, chdili dost podobně vzkazy. Tak jsem vykázala foto a dal profil nepouzivala.) A na email jsem aktivně nepoužívala, nevěděla jsem ze mi přišel uvítací email ze jsem se stala Premiovym členem seznamky. Když jsem registrovala nezaznamenala jsem žádnou informaci ze po zkušebním budu automaticky nějakým členem A vůbec te to bude stát 2247.-CZK za dalších tří měsíční období. Kdyby to vedela neobjednala by takovou službu. 25.9.2018 jsem začala tuhle velmi nepříjemnou situasi řešit.Výpověď podepsanou jsem odeslala emailem 26.9. 2018. Potvrzení o zrušení mne přišlo 27.9 v 07:45 na to mne přišla upominka v 09:00 i když měli na svém účtu zúčtováne penize 2247.- 25.9.2018 za členství. Tak jsem volala do své banky a požádala o Chargeback/Reklamací. Otázka na dTest: Dnes mi přišla další poslední platební upominka a s vyhruzkou ze to předají vymahaci společností a navýšení dlužné částky o poplatky vymahaci společností. Nesouhlasím s tím jednáním jak můžu účinně bránit proti tomu? Děkuji za odpověď

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.10.2018 09:59, před 2 měsíci

Co se týče možného postupu proti jednání společnosti, doporučujeme spotřebitelce prostudovat příručku, kterou k této problematice vydalo Evropské spotřebitelské centrum: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Dále stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat.

Reakce společnosti

Publikováno
10.10.2018 18:42, před 2 měsíci

ID: 176387929


Dobrý den.

Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti kontaktovalo Oddělení pohledávek be2.

Chargeback/Reklamace platby bude do několika týdnů zobrazena na Vašem účtu. Dlužná částka již byla zaplacena, podle našich záznamů je proto všechno urovnáno.

V případě pochybností si situaci můžete skontrolovat s Vaší bankou nebo naším oddělením otevřených pohledávek, se kterým jste v kontaktu.


Margarita Kurcova

Uzavření stížnosti

Publikováno
11.10.2018 05:23, před 2 měsíci

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den, komunikace da se říct probíhala každý den ale s výsledkem nejsem spokojená. Musela jsem zaplatit platební upomínku 2527.- CZK jelikož nechtěla jsem aby mne nahanela firma Intrum vymáhání dluhů, a hlavně by narostl urok z prodlení a bůh vo co ještě. Tak ke dnešnímu dnu mi ta zábava stala celkem 4774.-CZK, rada čtu ze do banky 2247.- se mi snad vrátí. Stovky stížností, hromadná žaloba by byla na místě. Pokud bude, přidám se.