Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:1387
Z toho za letošní rok:947
Stále v řešení:199
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 380 stížnostech.

#26685Zrušení prémiového členství

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.09.2018, před měsícem

Zdeňka Zajíčková

Znění stížnosti

Chtěla bych ukončit prémiové členství v této seznamce, ale bohužel nemohu jako ostatní uživatelé, najit postup jak ho ukončit.


Požadované řešení

Zrušit členství u této společnosti
Vymazat profil
ukončení automatického obnovení smlouvy a platby


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.10.2018 09:52, před měsícem

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď například prostřednictvím e-mailu. Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Reakce společnosti

Publikováno
4.10.2018 10:43, před měsícem

ID: 178896781


Dobrý den.

Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.

Vaše Prémiové členství je platné do 23/10/2018 a po uvedeném datu nebude prodloužené.

V zájmu vymázání údajů z databáze prosím dodržte standardní postup a kontaktujte:

ochrana@singles50.cz,

mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství,

děkujeme Vám.


Zdeňka Zajíčková

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.10.2018 17:04, před měsícem

Děkuji za kladné vyřízení .Oceňuji Vaši pomoc.

Reakce společnosti

Publikováno
9.10.2018 10:56, před měsícem

ID: 178896781


Dobrý den.

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu.