| Počet nahlášených stížností: | 392 |
| Z toho za letošní rok: | 24 |
| Stále v řešení: | 2 |
Může mi někdo vysvětlit, proč si připlacim business třídu, když jsem s manželkou nastoupil v Zábřehu a po Českou Třebovou si nás ještě nikdo nevšiml? Není to poprvé a už jsem si stěžoval a nikdo mi neodpověděl!!Průvodčí dorazila milostivě po zastávce v České Třebové. Byla nepříjemná a nenabidla nám ani obvyklou susenku, prý došly!!! Je to asi o lidech. Museli jsme si také požádat o tisk, to už je vrchol.
Ing. Jan Romaněnko
Požaduji vrácení za příplatek business!!!
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud by nebyl dodržen standard kvality přepravy, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIII smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Společnost však není povinna vyřídit reklamaci kladně. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.
Vyjádření dTestu
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.