| Počet nahlášených stížností: | 392 |
| Z toho za letošní rok: | 24 |
| Stále v řešení: | 3 |
To je neuvěřitelné, co si dovoluje přepravce regiojet. Nastoupil jsem do vlaku v Zábřehu do Relax třídy a když jsem si chtěl objednat alespoň kávu, bylo mi řečeno, že mají stop stav na objednávky a že nejsou lidi!! Asi jsem nepochopil pojem relax?! Tomu říkám klamání spotřebitele a pokud mi nikdo neodpoví, předám celou věc memu právnímu zástupci. Toto je již třetí problém, který mám v průběhu měsíce. Asi zněním dopravce. Je to smutné, jak se v této zemi podniká!! Příště si
asi vezmu svačinu z domu. Ing. Jan Romaněnko
Chci vrátit peníze za služby, které jsem neobdržel.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud by nebyl dodržen standard kvality přepravy, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIII smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Společnost však není povinna vyřídit reklamaci kladně. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.
Vyjádření dTestu
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.