Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2791
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#26937Nevyžádané služby, zneužití karty

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
10.10.2018, před 5 lety

Lucie Gurrick

Znění stížnosti

Dobrý den,
služby be2 jsem nevyhledala a neregistrovala jsem se u nich. Pravděpodobně došlo ke zneužití mých údajů pubertálními dětmi. Prosím o pomoc se zastavením členství ve společnosti be2 a o zastavení jejich pohledávek a výhrůžek exekutory.

Někdo provedl registraci mým jménem a proběhla první platba, které jsem si nevšimla, protože se jednalo o malou částku. Nedávno odešlo kolem 2200 kč, proběhla reklamace u České Spořitelny a chargeback.

Nyní mi přišel email s upomínkou od be2, kde vyžadují 156 kč poplatek a 286 kč za penále.

Smlouvu jsem vypověděla emailem s odůvodněním, že šlo o zneužití karty dětmi.

Mám zaplatit poplatek a penále?


Produkt

seznamka


Požadované řešení

Prosím o zastavení členství a vymáhání poplatků.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému