Společnost


Internet Mall, a.s.

Počet nahlášených stížností:251
Z toho za letošní rok:44
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

51%
49%
Toto skore je založeno na 90 stížnostech.

#26970Pračka

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

28 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
11.10.2018, před měsícem

Silvia Hnátová

Znění stížnosti

Dne 27.9.2018 jsem Mall zaplatila za objednávku pračky + jsme uhradila nadstandartní službu a to expres dodávku a připojení spotřebiče. Dodávka měla být dne 1.10. až 3.10. bylo dovezeno zboží ale úplně jiná pračka než mnou objednaná a zaplacená. Pračku jsem tudíž nepřevzala.Do dnešního dne nemám ani vrácené peníze ani novou pračku i když mall na zákaznické lince přiznal pochybení ,že vyexpedoval špatný výrobek, ale nemůžou mi zaslat mnou zaplacenou pračku ani vrátit peníze dokud jim nikdo nepotvrdí, že se jim ta špatná pračka vrátila. Nevím si rady .


Produkt

1 Whirlpool FWSF61053W EU 6 390 Kč Doručení Flexi-Komfort Gebrüder Weiss 479 Kč


Požadované řešení

chci vrátit okamžitě plnou výši ceny pračky + Doručení Flexi-Komfort Gebrüder Weiss 479 Kč a komplet dodávku 349,,-Kč kterou jsem zaplatila.

podle mě se jedná o neoprávněné obohacování.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.10.2018 15:00, před 28 dny

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle ustanovení § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Reakce společnosti

Publikováno
8.11.2018 08:42, před 11 dny

Vážená paní Hnátová,

velice se Vám omlouváme za nepříjemnosti, které se vyskytly v rámci nákupu u naší společnosti.

V případě, že s Vámi situace prozatím nebyla vyřízena, poprosila bych Vás o sdělení čísla Vaší objednávky.
Prověříme aktuální stav řešení a zajistíme, abyste co nejdříve obdržela Vámi uhrazenou platbu zpět.

Děkuji a přeji hezký den.

S pozdravem,

Kristina Draštíková
overeno@mall.cz


Silvia Hnátová

Uzavření stížnosti

Publikováno
8.11.2018 09:36, před 11 dny

Hodnocení:

Komentář: Společnost Mall zareagovala jakmile jsem ještě uvedla stížnost na její facebookovou stránku. Peníze jak za pračku tak za dodatečné služby byli vráceny.
Děkuji