Společnost


HP TRONIC, s.r.o. (dříve DATART INTERNATIONAL,a.s.)

Počet nahlášených stížností:227
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#26980Neuznaná reklamace mobilního telefonu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.10.2018, před 5 lety

Tomáš Nepivoda

Znění stížnosti

Dne 22.7.2018 jsem reklamoval mobilní telefon Lenovo P70.
Důvodem reklamace bylo samovolné vypínání a zamrzání mobilu, které jej činí nepoužitelným.

Reklamace byla zamítnuta s odůvodněním "Zařízení nesplňuje předpoklady záruční opravy. Oprava je možná pouze za úhradu. Příčinou problému zařízení je vadný/vadné: základní deska, vnitřní zadní kryt"

Pokud je příčinou závady vadná základní deska, považuji zamítnutí reklamace za bezdůvodné. zadní kryt je prasklý ve spodní části, základní deska se nachází na opačné straně telefonu. Toto mechanické poškození tedy nemůže mít vliv na funkci základní desky.

(K poškození dolní části zadního krytu došlo, když se osoba užívající tento mobilní telefon z důvodu zamrznutí pokoušela vyndat baterii - což se vzhledem ke konstrukci telefonu nemohlo povést. Informace, že uživatel nemá baterii vyndavat je uvedena pouze na cizojazyčném štítku na baterii a návod s postupem resetu zamrzlého telefonu přiložen není.)

Číslo zakázky: SZ18074093


Tomáš Nepivoda


Produkt

Lenovo P70


Požadované řešení

Žádám o přehodnocení a uznání reklamace.
Jelikož prodejce nevyřešil reklamaci řádně a včas, žádám o odstoupení od kupní smlouvy.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému