Počet nahlášených stížností: | 227 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 22.7.2018 jsem reklamoval mobilní telefon Lenovo P70.
Důvodem reklamace bylo samovolné vypínání a zamrzání mobilu, které jej činí nepoužitelným.
Reklamace byla zamítnuta s odůvodněním "Zařízení nesplňuje předpoklady záruční opravy. Oprava je možná pouze za úhradu. Příčinou problému zařízení je vadný/vadné: základní deska, vnitřní zadní kryt"
Pokud je příčinou závady vadná základní deska, považuji zamítnutí reklamace za bezdůvodné. zadní kryt je prasklý ve spodní části, základní deska se nachází na opačné straně telefonu. Toto mechanické poškození tedy nemůže mít vliv na funkci základní desky.
(K poškození dolní části zadního krytu došlo, když se osoba užívající tento mobilní telefon z důvodu zamrznutí pokoušela vyndat baterii - což se vzhledem ke konstrukci telefonu nemohlo povést. Informace, že uživatel nemá baterii vyndavat je uvedena pouze na cizojazyčném štítku na baterii a návod s postupem resetu zamrzlého telefonu přiložen není.)
Číslo zakázky: SZ18074093
Tomáš Nepivoda
Lenovo P70
Žádám o přehodnocení a uznání reklamace.
Jelikož prodejce nevyřešil reklamaci řádně a včas, žádám o odstoupení od kupní smlouvy.
|
Tweet |