| Počet nahlášených stížností: | 3281 |
| Z toho za letošní rok: | 26 |
| Stále v řešení: | 0 |
0%
100%
#2700Balík do ruky - pozdní dodání
Už několikrát se mi stalo a nyní opět, že jsem odesílala balík tzv. BALÍK DO RUKY, aby dotyčná/ý měl/a zásilku druhý den u sebe a opět nic!! Balík byl odeslán ve čtvrtek před 13h, v pátek nedorazil, ani v pondělí! Tyto služby neodpovídají tomu, co nám pošta garantuje! Zbytečně platíme vyšší poštovné! č. balíku je: DR0105906655X. Toto se mi vážně přestává líbit a jsem velice nespokojená!
DR0105906655X
Požadovala bych vrácení půlky poštovného+ vysvětlení! Nejsou svátky, Vánoce, takže omluva typu, že pošta nestíhá, mě nezajímá.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Dle podmínek České pošty se zavazují dodat balík do ruky následující pracovní den. Pokud nebylo dodáno včas, máte právo na vrácení části zaplaceného poštovného dle ceníku České pošty. Doporučujeme se s Vaším nárokem obrátit přímo na pobočku České pošty.
Vyjádření dTestu
Bohužel Česká pošta, s.p. na výzvy k reakci na podané stížnosti nereagoval. Vzhledem k tomu, že služba mimosoudního řešení sporů je založena na principu dobrovolnosti, nelze stížnost v rámci služby VašeStížnosti.cz úspěšně vyřešit.
Spotřebitel by se musel svých nároků domáhat přímo vůči Česká pošta, s.p., prostřednictvím soudního řízení nebo u Českého telekomunikačního úřadu.
Hodnocení: