| Počet nahlášených stížností: | 2801 |
| Z toho za letošní rok: | 9 |
| Stále v řešení: | 4 |
71%
29%
Dobrý den, zaregistroval jsem se a zaplatil poplatek u této seznamky. Poté jsem zakázal odesílání platby. Nyní mi přišla poslední upomínka o uhrazení částky 2 527,00 CZK do 18.10.2018. Je to moje chyba, že jsem si nepřečetl podmínky (přestože jsem služby vůbec nevyužíval), ale chtěl bych smazat tento profil a ukončit prémiové členství. Prosím o radu jak vyřešit tento problém popř. co vše musí obsahovat výpovědní dopis,nebo raději e-mail. Heslo od účtu mám asi nesprávné a při požadavku na zapomenuté heslo to napíše,že dokud nezaplatím ,tak se do účtu na seznamce nedostanu.Při kontaktování na uvedené e-maily nikdo nereaguje. děkuji předem za rady
Zrušit nadobro veškeré spojitosti s touhle společností !
Ukončit prémiové členství, smazat profil a potvrzení o tom, že společnost be2 nebude požadovat další platby.Smazání osobních údajů z databáze společnosti
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 170272544
Dobrý den,
dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum be2.
Vše by mělo být vyřešeno. Jen se čeká na potvrzení od společnosti
Vyjádření dTestu
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Od společnosti totální ignorace. Musel se sepsat email s ofocenou výpovědí a vše se muselo zaplatit. Bohužel za blbost se platí a dobytek jako je provozovatel takové stránky,z vás vyždíme co se dá. Nebýt banky,už by byl dluh obrovský a bohužel,,pravomocný,,. Zde napsaly nějaký blábol jako odpověď, ale jinak nereagují na zprávy. Uzavírám jen pro to, že už mám od nich klid....
Vyjádření dTestu
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.