Společnost


ŠKODA AUTO a.s.

Počet nahlášených stížností:39
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#2708Od 26.1. 2014 k dnešnímu dni nemám možnost používat svoje vozidlo Octavia III zakoupené 3/2013

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 11 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
24.03.2014, před 6 lety

Marta Macková

Znění stížnosti

Vozidlo zakoupené v AUTO HÉGR V ŠUMPERKU, V LEDNU 2014 SE U AUTA ZAČALA OBJEVOVAT HLÁŠKA ,,ZÁVADA BRZD, SERVIS,,
oD 26. 1. 2014 JE AUTO V SERVISU, AUTO MI JIŽ 5 X PŘEDALI A JÁ PO CCA 1 HOD AUTO DOVEZLA ZPĚT NEBO HO VŮBEC NEPŘEVZALA S TÍM, ŽE AUTO I NADÁLE VYKAZUJE TUTO ZÁVADU...TO TO BYLO ŘEŠENO S ŠKODA AUTO, NÁSLEDOVALO PŘEHRÁNÍ SOFTWARU, PROVEDLA SE VÝMĚNA POSILOVAČE BRZD A SDRUŽENÝCH PŘÍSTROJŮ, ALE ANI TOTO NEVEDLO K ODSTRANĚNÍ REKLAMOVANÉ ZÁVADY. MOMENTÁLNĚ JE AUTO JIŽ 14 DNÍ U VÝROBCE MLADÁ BOLESLAV
MIMO JINÉ TAKÉ DO AUTA ZATÉKALO, ÚDAJNĚ PŘES REPRO V DVEŘICH SPOLUJEZDCE...TOTO ÚDAJNĚ ODSTRANĚNO, ALE ZATÍM JSEM NEMĚLA MOŽNOST SI TOTO OVĚŘIT...


Produkt

OCTAVIA LIM ACTIVE 63/1.2


Požadované řešení

PODLE KOMUNIKACE S PRODEJCEM, JE MI VYSVĚTLENO, ŽE NEMÁM NÁROK NA ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY, NEBO VÝMNĚNU ZBOŽÍ.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.4.2014 15:58, před 6 lety

V případě, že je uplatněna reklamace, má prodejce 30 dní na její vyřízení dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele. Tato lhůta je i pro odstranění vady. Pokud vada na výrobku přetrvávala i po vyřízení reklamace či uplynutí lhůty pro její vyřízení, měl kupující právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněz. Zároveň by byl spotřebitel oprávněn podat podnět České obchodní inspekci.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.9.2014 20:08, před 6 lety

Společnost ŠKODA AUTO a.s. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.


Marta Macková

Uzavření stížnosti

Publikováno
4.9.2014 20:08, před 6 lety

Hodnocení: