Společnost


FAST ČR, a.s.

Počet nahlášených stížností:53
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#27129Vadné zboží není opraveno v rámci 30denní lhůty

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 12 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.10.2018, před 10 měsíci

Jakub Skřebský

Znění stížnosti

Už při první reklamaci byl problém dohledat smluvního poskytovatele servisu v mém regionu (neúplný seznam kontaktů na webu Fast ČR) a firma FAST ČR neprojevila příliš velkou ochotu mi v tom pomoci. Nakonec jsem to vyřešil medializací. Nyní jsem uplatnil reklamaci na další závadu, místní smluvní technik přijel, reklamaci uznal, ale spotřebič neopravil, neboť musel objednat díl. Od té doby už dávno uplynula 30denní lhůta daná smlouvou o prodloužené záruce. Smluvní poskytovatel servisu se neozývá a ani Fast ČR (jako smluvní strana, se kterou jsem uzavřel smlouvu o prodloužené záruce) neodpovídá na upomínky.


Produkt

Myčka Philco PDP4


Požadované řešení

Urychleně opravit vadný spotřebič.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2018 12:10, před 10 měsíci

Podle soudní judikatury odpovídá prodejce i za pochybení servisu. Povinnost přijmout a vyřídit reklamaci je nerozlučně spjatá s kupní smlouvou uzavřenou mezi prodávajícím a spotřebitelem.

Pokud se prodávající zaváže zárukou za jakost nad zákonnou dobu 24 měsíců, jedná se o čistě smluvní vztah, a nároky z vad, které se vyskytnou v této pozdější době, se tudíž řídí uzavřenou smlouvou, resp. obchodními podmínkami. Není-li stanoveno jinak, zákon se použije podpůrně.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.11.2018 09:26, před 9 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.