Společnost


FAST ČR, a.s.

Počet nahlášených stížností:73
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#27129Vadné zboží není opraveno v rámci 30denní lhůty

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 12 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.10.2018, před 5 lety

Jakub Skřebský

Znění stížnosti

Už při první reklamaci byl problém dohledat smluvního poskytovatele servisu v mém regionu (neúplný seznam kontaktů na webu Fast ČR) a firma FAST ČR neprojevila příliš velkou ochotu mi v tom pomoci. Nakonec jsem to vyřešil medializací. Nyní jsem uplatnil reklamaci na další závadu, místní smluvní technik přijel, reklamaci uznal, ale spotřebič neopravil, neboť musel objednat díl. Od té doby už dávno uplynula 30denní lhůta daná smlouvou o prodloužené záruce. Smluvní poskytovatel servisu se neozývá a ani Fast ČR (jako smluvní strana, se kterou jsem uzavřel smlouvu o prodloužené záruce) neodpovídá na upomínky.


Produkt

Myčka Philco PDP4


Požadované řešení

Urychleně opravit vadný spotřebič.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému