Počet nahlášených stížností: | 73 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Už při první reklamaci byl problém dohledat smluvního poskytovatele servisu v mém regionu (neúplný seznam kontaktů na webu Fast ČR) a firma FAST ČR neprojevila příliš velkou ochotu mi v tom pomoci. Nakonec jsem to vyřešil medializací. Nyní jsem uplatnil reklamaci na další závadu, místní smluvní technik přijel, reklamaci uznal, ale spotřebič neopravil, neboť musel objednat díl. Od té doby už dávno uplynula 30denní lhůta daná smlouvou o prodloužené záruce. Smluvní poskytovatel servisu se neozývá a ani Fast ČR (jako smluvní strana, se kterou jsem uzavřel smlouvu o prodloužené záruce) neodpovídá na upomínky.
Myčka Philco PDP4
Urychleně opravit vadný spotřebič.
|
Tweet |