Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2791
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#27139Zrušení Prémiového účtu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.10.2018, před 5 lety

Martina Jančiková

Znění stížnosti

Pěkný den, včera jsem se zaregistrovala u seznamky Academic singles. Podařilo se jim mi stáhnout z karty přes 5.000,- Kč. Dnes jsem výpověď řádně podala zaslala i faxem i emailem i poštou, pohrozila a odepsali mi toto:

Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Je nám velice líto, že si přejete odstoupit od smlouvy v souvislosti s Vaším VIP/Prémiovým členstvím.
Jelikož jste již uhrazených služeb využili, rádi bychom znali příčinu, proč si již nepřejete těchto služeb využívat.
S ohledem na skutečnost, že jste již hrazených služeb využili, Vaše VIP/Prémiové členství bude adekvátně k rozsahu užitých služeb zkrácené na období 1 měsíc a refundované ve výši 4356,00 Kč.

Refundace bude zaslaná na karetní účet, prostřednictvím kterého byla uhrazená původní platba.

Potvrďte prosím přijetí uvedené nabídky a skutečnost, že svou banku nebudete instruovat ve věci zpětného navrácení poplatku.

Bohužel z obav o své peníze jsem celou kartu v bance zrušila a nechala si vystavit kartu novou. Jak si mám nyní počít, když tu kartu nemám? Ve výpovědi jsem je žádala o vrácení peněz na můj účet, ne kartu.


Požadované řešení

Mám trvat na vrácení peněz na můj účet nebo raději už po nich nechtít nic. Podařilo se mi i deaktivovat profil.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému