Počet nahlášených stížností: | 116 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 3 |
Loni jsem v xxxlutz vybavila temer cely byt a o to vic mne jejich jednani mrzi. Pred vice jak mesicem mi bylo doruceno zbozi z e/shopu (pouze pulka, budiz), ktere nevyhovovalo a melo viditelne vady (schazela uchytka na komode, komoda spatne slepena a nedolehala jak ma atd.).
Zbozi jsem okamzite zabalila zpet do krabice a ihned odvezla na pobocku Cerny Most (nejprve overeno tel., ze je mozne takto udelat). Personal nebyl prijemny, budiz. Asi po hodine a pul bylo vse vyrizeno, komodu si prevzali zpet s tim, ze je vse nyni v poradku a na ucet mi prijdou zpet penize.
Na infolinku se mi podarilo dovolat pouze jednou jinak me to hazi do hlas. schranky, emailova komunikace 0 / odpovedeli pouze na email ohledne storna druhe pol. objednavky. Dle sveho radu na strankach maji 14 dnu na vraceni penez ode dne prijeti vraceneho zbozi.
Dnes je to tedy vic jak 1 mesic, pisemnou komunikaci ignoruji, telefonu nezvedaji. Velmi nedoporucuji, zakaznicka zkusenost negativni.
Komunikovat, informovat zakaznika.
|
Tweet |