| Počet nahlášených stížností: | 621 |
| Z toho za letošní rok: | 15 |
| Stále v řešení: | 3 |
63%
37%
Dobrý den. Dnes 19.10.2918 jsem ve vaší prodejně v Ostravě Zábřehu zakoupil v oddělení sýrů krajeny sýr krolewski uzený děrovaný. Kupoval jsem toho více na obloženou sýrobou mísu. Nepředpokládal jsem,že z 200g bude 100g konec sýrů (takzvaný skrojek) absolutně nepoužitelný pro můj účel. Dle mého tyto konce ani nepatří do takového prodeje a řeší se to jinak. Po zjištění této věci jsem se vrátil na prodejnu a u info pultu jsem na tohle upozornil a bylo mne řečeno,že vše je vporadku že je to sýr že s ním nic není. Ano je to sýr nic s ním neni,ale nesouhlasím a je mne divne prodávat tyto konce jako krajeny sýr. Dále řešení celého pultu salátu a sýrů je katastrofální a k zamyšlení. To samé platí o pultu masa a uzenin. Zajímalo by mne zda ten nebo ta paní vedoucí ma zkušenosti s tímto prodejem. Berte tento zápis jako podnět ke zlepšení a zamyšlení se nad vším co připravujete v reklamách. Kvalita profesionalita a spokojenost. Jinak váš samoobsluzny pult ovoce a zeleniny je po prestaveni super. I kvalita ovoce a zeleniny. Myslim že v tomhle nemáte konkurenci . Jste nejlepší .
Nečekám a ani nechci žádnou kompenzaci. Ale byl bych rád kdyby se tato věc již nestala. Dále bych se opravdu zamyslel nad fungováním těchto pultů. Jiným systémem a prestavenim by dle mého došlo k rychlejší obsluze zákazníků a menšího stresu u obsluhy.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Vyjádření dTestu
Společnost nás informovala, že se rozhodla nevyužít služby VašeStížnosti.cz pro řešení stížností svých zákazníků. Nadále se tak zákazníci společnosti mohou obracet na kontakty uvedené v předchozím komentáři. Jelikož je naše služba založena na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.