Společnost


DER Touristik CZ a.s.

Počet nahlášených stížností:220
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#27219Zpackaná dovolená

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.10.2018, před 5 lety

Aneta Břízová

Znění stížnosti

V létě jsme s rodinou reklamovali naši dovolenou v zahraničí, nastaly větší komplikace a rozhodli jsme se, že to nenecháme jen tak. Po příletu do destinace jsme se dozvěděli, že nemáme kde bydlet. Několik hodin jsme čekali na nové ubytování v hotelu, který jsme měli zaplacený. Podotýkám, že to bylo bez jídla i pití, ačkoliv jsme v tom daném hotelu měli zaplaceno all inclusive. O to horší bylo, že můj otec je diabetik, a tak jsme chtě nechtě museli hned v úvodu koupit na hotelu za další peníze jídlo a pití, aby se mu zbytečně nepřitížilo. Večer v 20h (5 hodin po příletu) jsme se dozvěděli, že již máme kde bydlet, ale hotel je hodinu jízdy autobusem. Měli jsme tedy co dělat, abychom stihli alespoň večeři. Vlivem dalšího stěhování o tři dny později do původního hotelu nám byl ze strany CK znemožněn fakultativní výlet. Aby toho nebylo málo, v našem původním hotelu jsme strávili 3 dny bez klimatizace, ačkoliv jsme ji měli zaplacenou. Delegátka nic neurgovala, o její zprovoznění jsme se museli postarat sami. Po tom všem nám byla ze strany CK nabídnuta směšná kompenzace (5% z ceny zájezdu), se kterou jsme nesouhlasili. Napsali jsme tedy do CK znovu. Před více než měsícem mi přišla odpověď s tím, že se naší žádostí budou zabývat, avšak ,,Dovolte mi zmínit, že na opětovné stanovisko k již vyřízené reklamaci se nevztahuje zákonná lhůta 30 dní." Z naší strany však k uzavření reklamace nedošlo, vzhledem k tomu, že s jejich kompenzací nesouhlasíme. Zajímá mě tedy, jak máme postupovat dále? Kompenzaci rozhodně žádáme vyšší, avšak odpovědi ze strany CK se již dočkat nemusíme.


Produkt

Exim tours - Řecko, Attika


Požadované řešení

Vyšší kompenzace, než nám byla nabídnuta CK Exim tours.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému