Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:1440
Z toho za letošní rok:1000
Stále v řešení:189
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 394 stížnostech.

#27258Neoprávněné stáhnutí peněz z účtu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 13 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.10.2018, před měsícem

Miroslav Maturkanič

Znění stížnosti

Dobrý den. Jelikož jsem před třemi měsíci řešil tento problém,bylo opět stáhnuta částka z účtu 2247.-Kč. V této době měl můj profil deaktivovaný a a není tomu tak. Požadují okamžité vrácení peněz a smazání profilu. Děkuji


Produkt

Seznamka


Požadované řešení

Vrácení peněz a smazání profilu


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.10.2018 21:17, před měsícem

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Reakce společnosti

Publikováno
30.10.2018 10:50, před měsícem

ID: 174985316


Dobrý den.

Mějte prosím na paměti, že jste souhlasil s Všeobecnými obchodními podmínkami Singles50 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 19/06/2018. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolil a uhradil a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.

Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).

Jelikož nebyla přijata včasná a řádná vypověď Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email s potřebnou přílohou, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,


Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.

Vaše Prémiové členství je platné do 20/01/2019, po uvedeném datu nebude prodloužené. Žádné další platby neproběhnou.

V zájmu vymázání údajů z databáze prosím dodržte standardní postup a přímo z Vaší registrované emailové adresy kontaktujte:

ochrana@singles50.cz,

mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství,

děkujeme Vám.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.11.2018 08:32, před 12 dny

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.


Miroslav Maturkanič

Uzavření stížnosti

Publikováno
5.12.2018 19:45, před 5 dny

Hodnocení:

Komentář: Jsem spokojený s výsledkem. Děkuji Vám.....