Společnost


ENVONA s.r.o.

Počet nahlášených stížností:139
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#27312Nemožnost zrušení smluvního vztahu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
23.10.2018, před 5 lety

Vítězslav Soviš

Znění stížnosti

Mé matce ,které je 77 let telefonovala nějaká žena s tím ,že ČEZ ruší smlouvy s drobnými zákazníky a že ona jí zařídí nového dodavatele.matka souhlasila a při následné návštěvě dvou žen podepsala smlouvu-přihlášku k výběrovému řízení s firmou Envona. Byla ujišťována ,že nic se měnit nebude a nemusí se o nic starat Ty osoby ještě chtěly vidět i faktury za plyn a přestože matka řekla,že plyn měnit nechce,tak jí doplnily do přihlášky k podpisu i plyn.O tom ,že může smlouvu vypovědět jí neřekly a ani jí nepředaly formulář pro odstoupení od přihlášky.Protože s takovým postupem nesouhlasila,oznámila mi to - bohužel až po čtrnácti dnech.Napsali jsme Odstoupení od přihlášky (formulář z internetu).Přišlo jí však ,že výpověď je neplatná a protože současně tímto zrušila plnou moc Envoně ,tak jí poslali novou a pohrozili ,že pokud nepodepíše ,tak to považují za maření přihlášky s pokutou 3800Kč. Nepodepsala - poslali jsme doporučený dopis,že trváme na zrušení smlouvy a za to jsme ochotni smluvní pokutu zaplatit.Ale oni zřejmě vůbec korespondenci nečtou - zaslali už i upomínku nezaplacené smluvní pokuty,přestože jsme jim několikrát psali,že jsme ochotni zaplatit při ukončení smluvního vztahu.Telefony nezvedají,na e-maily nereagují.


Produkt

Energie - plyn a elektřina


Požadované řešení

Přestože si myslíme ,že jednání firmy je velmi nekorektní ,jsme ochotni zaplatit smluvní pokutu jedině za úplné ukončení smluvního vztahu.ale firma nekomunikuje.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému