Počet nahlášených stížností: | 139 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Mé matce ,které je 77 let telefonovala nějaká žena s tím ,že ČEZ ruší smlouvy s drobnými zákazníky a že ona jí zařídí nového dodavatele.matka souhlasila a při následné návštěvě dvou žen podepsala smlouvu-přihlášku k výběrovému řízení s firmou Envona. Byla ujišťována ,že nic se měnit nebude a nemusí se o nic starat Ty osoby ještě chtěly vidět i faktury za plyn a přestože matka řekla,že plyn měnit nechce,tak jí doplnily do přihlášky k podpisu i plyn.O tom ,že může smlouvu vypovědět jí neřekly a ani jí nepředaly formulář pro odstoupení od přihlášky.Protože s takovým postupem nesouhlasila,oznámila mi to - bohužel až po čtrnácti dnech.Napsali jsme Odstoupení od přihlášky (formulář z internetu).Přišlo jí však ,že výpověď je neplatná a protože současně tímto zrušila plnou moc Envoně ,tak jí poslali novou a pohrozili ,že pokud nepodepíše ,tak to považují za maření přihlášky s pokutou 3800Kč. Nepodepsala - poslali jsme doporučený dopis,že trváme na zrušení smlouvy a za to jsme ochotni smluvní pokutu zaplatit.Ale oni zřejmě vůbec korespondenci nečtou - zaslali už i upomínku nezaplacené smluvní pokuty,přestože jsme jim několikrát psali,že jsme ochotni zaplatit při ukončení smluvního vztahu.Telefony nezvedají,na e-maily nereagují.
Energie - plyn a elektřina
Přestože si myslíme ,že jednání firmy je velmi nekorektní ,jsme ochotni zaplatit smluvní pokutu jedině za úplné ukončení smluvního vztahu.ale firma nekomunikuje.
|
Tweet |