Společnost


Allianz pojišťovna, a.s.

Počet nahlášených stížností:80
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#27331Zamítnuté pojistné plnění

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.10.2018, před 4 lety

Polina Jaščenko

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 1.1.2018 mi na sídlišti někdo ťuknul auto a ujel. Vše bylo včas nahlášeno, ale servis jsem začala řešit, až půl roku poté, protože se s tím normálně dalo jezdit. Bylo mi řečeno, že se vše uhradí z mého havarijního pojištění, až na 10% spoluúčast. Bohužel v servisu se částka vyšplhala na 31 575 Kč. Tudíž jsem to musela zaplatit ze svého a čekat, až mi pojišťovna peníze pošle zpátky. Po té co servis i já jsme poslali všechny podklady ke škodě, mi bylo řečeno, že se nic neproplatí. Přesto, že ve smlouvě mám jasně dáno, že jsou povinni tuto škodu uhradit. Po emailu, kde jsem požádala o přezkoumání události mi přišla odpověď, že jim chybí kopie mého řidičského průkazu a poprosili znovu o číslo účtu. Jak je toto vůbec možné? Přes dodání a zaslání ještě jednou všech podkladů, už jsou to 3 měsíce a nikdo už ani neodpovídá na emaily a peníze nikde (28 434kč). Prosím tedy opět přezkoumat celý případ.


Produkt

Havarijní pojištění


Požadované řešení

Prosím o zaplacení škody.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2018 11:43, před 4 lety

Šetření pojistné události je skončeno sdělením jeho výsledku osobě, která uplatnila právo na pojistné plnění. Spotřebitel může následně požádat o zdůvodnění zamítnutí pojistného plnění. Toto zdůvodnění musí být v písemné formě a mělo by z něho být jasné, proč bylo pojistné plnění zamítnuto.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, může se spotřebitelka obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci (jedná-li se o neživotní pojištění a situaci, kdy je smluvní stranou pojistné smlouvy). Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/. Nepodaří-li se spor vyřešit tímto způsobem, bude vhodné vyhledat právní služby a svého práva se případně domáhat soudní cestou.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.11.2018 23:09, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.