Společnost


IN TIME SPEDICE, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:111
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#27409AVON

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.10.2018, před 2 lety

Kateřina Vodáková

Znění stížnosti

Dobrý den
Měla mi být zásilka AVON č.39752066 doručena dne 25.10.2018,byla přeložena na 26.10.2018 z technických důvodů.Dnes je 27.10,nemám zásilku ani sms o doručení.Technické důvody se opakují při každé zásilce.Co je to za technické důvody?Zboží je určeno k předání zákazníkovi,tato prodlení mi komplikují obchod!
Prosím o Vaše vyjádření.
Vodáková


Produkt

AVON


Požadované řešení

Okamžité doručení


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2018 08:04, před 2 lety

V případě, že společnost nedodá zásilku do ujednané doby, ocitá se v prodlení a odesílatel může požadovat doručení zásilky, smluvní pokutu, byla-li sjednána, nebo případnou náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s nedodáním či ztracením zásilky.

Pokud tedy došlo v daném případě k nesplnění povinnosti dodat zásilku, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se doručovatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem (prodávajícím zboží), který by mohl poskytnutí služby reklamovat.

Reklamační oddělení společnosti lze kontaktovat prostřednictvím adresy reklamace@intime.cz.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.11.2018 11:29, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.