Počet nahlášených stížností: | 218 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 20.7.2018 jsem zakoupila letní obuv Jenny Fairy WS17177-3, vel. 36. Po dvou měsících, s tím, že jsem je měla cca max. 10x na noze, se odlepil vpředu svršek od podešve,u pravé více, u levé se začalo odlepovat. Nesla jsem na reklamaci v Roudnici n. L., prodavačka byla arogantní a hned po vytažení bot mi začala tvrdit, že jsem si boty zničila sama, a že mi reklamaci stejně neuznají, protože se to na to nevztahuje. Upozornila jsem ji,že do 6-ti měsíců musí vadu prokázat výrobce. Řekla mi, že si pletu pojmy reklamace výrobní vady a běžné opotřebení. Po dohadech se mnou reklamaci sepsala. Jaké bylo moje překvapení, když již 22.10.18 byla reklamace vyřízena a samozřejmě se zamítavým stanoviskem už rovnou od jakéhosi znalce, že obuv nevykazuje žádné vady, a že odlepené svršky apod. závady jsou běžným opotřebením materiálu. Chtěla jsem boty pouze opravit, nežádala jsem žádné vrácení peněz ani výměnu. Na botách bylo vidět, že snad na podešvi původně ani žádné lepidlo nebylo. Při vrácení neopravených bot mi bylo doporučeno, abych si koupila vteřinové lepidlo a boty si opravila sama. Mrzí mě,že firma investuje peníze do reklam v televizi, ale běžných zákazníků si vážit nedokáže. Jak smutné v této době. A nikdo s tím nic neudělá.
Vycházková obuv Jenny Fairy WS17177-3
Oprava bot
|
Tweet |