Počet nahlášených stížností: | 2791 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den ,
17.10.2018 mi byla odebrana z uctu platba 2247,- .
Be2 jsem zaplatila 159, - na zkouzku v srpnu , seznamka Be2 mi nevyhovovala tak jsem uz dale nepouzivala na emaily nereagovala Vse jsem hned mazala ani necetla . Z uctu jsem zjistila pri strzeni platby ze pokracuje . Poslala jsem na jejich adresu ihned vypoved se vsemi udaji ktere spolecnost vyzaduje a to k 22.10.2018. To to mi odpovedeli
Obdrželi jsme Vaši výpověď, ačkoli nová platba je již v procesu zpracování. Jakmile bude platba dokončena, datum pro ukončení platnosti členství bude 11/01/2019 . Pokud bude platba opožděna, pak Vaše členství bude taktéž prodlouženo, abyste mohl/a užívat Prémiového členství po celou předplacenou dobu. V případě problému s platbou Vás budeme kontaktovat.
S přátelským pozdravem
be2 zákaznický servis
Kartu a muj ucet pro jejich strhavani penez jsem zablokovala a upozornila je na to ze dalsi platba uz neprobehne a zas mi prisla dalsi odpoved
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Rádi bychom Vás upozornili, že obchodní vztahy uzavřené online jsou považovány za právoplatné a právně vázány a všechny platební závazky musí být splněny. Žádáme Vás o dodržení a uskutečnění platby v řádném čase. V opačném případě může dojít k navýšení dalších nákladů, které jsou spojeny s nedodržením řádného termínu a prodlení platby. Po platbě bude Vaše Prémiové členství aktivováno na zbytek zaplaceného období a případ bude z naší stany uzavřen.
S přátelským pozdravem
be2 zákaznický servis
____________________
Co muzu prosim Vas dal delat ?
Dekuji P. Haftsteinova
Okamzite ukonceni
|
Tweet |