Počet nahlášených stížností: | 11 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Obj.jsem si doplnky do koupelny s e-schopu siko ,balík dorazil neporušen nicméně všechny keramické doplnky byli rozbité.Rozhodl jsem se zboží reklamovat na kamenné pobočce v Třebíči kdy poprvé vedoucí dost nevybíraným způsobem reklamaci odmítl přijmout od mé manželky a v podstatě ji vyprovodil s obchodu.Na podruhé jsem vše vzal do rukou já a dostala se mi stejná odpověd,máme zakázáno vzít a řešit reklamace zboží obj.s e-schopu
cituji:mají si to řešit oni,proč nám by se měl válet tady jejich odpad.
Na základě jejich vyjádření jsem požadoval písemně o tom že mi rekl.nepřijmou,a pak se vše otočilo rekl.sepsali vypsali dobropis neobešlo se to mezi tím bez poznámek který hlupák si dnes obj.keramické zboží cez přepravní společnost a kdyby tady v obchodě byli lidi tak je nemůže obsloužit atd...
S pozdravem,
Peter
Je to dost smutné jak se někteří vaši zaměstnanci chovají a mají přístup k zákazníkům neochotu v Třebíčské pobočce sem nezažil poprvé.Řešení nechám na Vás jestli s mé stížnosti se kvalita zlepší budu rád.
|
Tweet |