Počet nahlášených stížností: | 635 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 24. 10. 2018 (doručena 26. 10. 2018) jsem reklamovala vyúčtování služeb elektronických komunikací - hovorného v roamingu, s kterým nemohu souhlasit, neboť mi bylo mylně zpoplatněno volání do sítě T-mobile v rámci EU roamingu (volala jsem ze Španělska), které jsem měla mít podle mého tarifu bezplatné, o čemž mne informovala i SMS: "Vítejte ve Španělsku. I tady máte hovory, SMS a MMS za ceny, jako když doma voláte nebo píšete na čísla mimo T-mobile...". Mám tarif, kde mám volání do sítě T-mobile zcela zdarma a do jiných sítí balíček 100 minut. Po obdržení vyúčtování, kde mi byly zpoplatněny i některé hovory do sítě T-mobile a hovory mimo síť ještě před vyčerpáním balíčku 100minut, jsem navštívila pobočku T-mobile v Zábřehu na Moravě, kde mě její pracovník informoval o tom, že v zahraniční se neúčtuje podle tarifu, jak jej mám v Česku. Tomu opravdu nerozumím, z toho důvodu jsem dne podala reklamaci vyúčtování, načež tato mi bylo zamítnuta s odůvodněním, že "Vzhledem k tomu, že mimo síť T-mobile máte jednotky omezené (máte balíček 100 minut), je účtování v pořádku, souhlasí s informací v SMSce. Z těchto důvodů Vaši reklamaci považuji za neoprávněnou.." Tato odpověď vůbec nevysvětluje, jak je možné že mi účtovali i hovory, které jsem měla mít bezplatné.
Požaduji vrácení přeplatku z vyúčtování
|
Tweet |