Počet nahlášených stížností: | 127 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 10. 09. jsem si objednal zboží, vesty a hrnek. Platbu provedl okamžitě po objednávce. O připsání platby na účet eshopu jsem byl informován automaticky generovaným emailem. Na doručení jsem čekal cca 1 měsíc , během této doby jsem několikrát zkoušel kontaktovat daný eshop, jak formou emailu tak i telefonicky. Neúspěšně. Na maily nikdo neodpovídal a číslo uvedené na stránkách je nedostupné /zkoušeno několikrát v různé dny a různé časy/.
Po měsíci záhadně dorazil balík Českou poštou, přesto že zaplaceno bylo doručení DPD. Překvapením bylo, že zásilka obsahovala pouze objednané vesty a hrnek bohužel ne. Na přiložené faktuře, bylo rukou napsáno, že "Hrnek - vyprodáno, vrácená platba". Ovšem platby nikdy vrácena nebyla. Čekal jsem 5 dí, zda platba dorazí, ale nikoliv. Několikrát jsem zkoušel komunikovat mailem a telefonem. ale sta stále stejný. Nikdo neodpověděl a telefon je nedostupný.
Hrnek Kočky
Vrácení částky za nedodané zboží.
|
Tweet |