Společnost


Jana Gryc Přecechtělová

Počet nahlášených stížností:127
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

84%
16%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#27693Nevrácení platby

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.11.2018, před 5 lety

Martin Bureš

Znění stížnosti

Dne 10. 09. jsem si objednal zboží, vesty a hrnek. Platbu provedl okamžitě po objednávce. O připsání platby na účet eshopu jsem byl informován automaticky generovaným emailem. Na doručení jsem čekal cca 1 měsíc , během této doby jsem několikrát zkoušel kontaktovat daný eshop, jak formou emailu tak i telefonicky. Neúspěšně. Na maily nikdo neodpovídal a číslo uvedené na stránkách je nedostupné /zkoušeno několikrát v různé dny a různé časy/.

Po měsíci záhadně dorazil balík Českou poštou, přesto že zaplaceno bylo doručení DPD. Překvapením bylo, že zásilka obsahovala pouze objednané vesty a hrnek bohužel ne. Na přiložené faktuře, bylo rukou napsáno, že "Hrnek - vyprodáno, vrácená platba". Ovšem platby nikdy vrácena nebyla. Čekal jsem 5 dí, zda platba dorazí, ale nikoliv. Několikrát jsem zkoušel komunikovat mailem a telefonem. ale sta stále stejný. Nikdo neodpověděl a telefon je nedostupný.


Produkt

Hrnek Kočky


Požadované řešení

Vrácení částky za nedodané zboží.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému