Počet nahlášených stížností: | 146 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
25.9.18 jsem e-mailem informovala firmu, že odesílám dvoje šaty na výměnu velikosti. Obratem mi odpověděli,že balíček budou očekávat a hned mě informovat.To byl na dlouho jejich poslední kontakt. Od České pošty jsem obdržela sms,že byla zásilka doručena 29.9.a od té doby se mnou nikdo měsíc nekomunikoval. Žádala jsem o vysvětlení, ale bez reakce.Až po měsíci a to 24.10., kdy jsem pohrozila ČOI, mi přišlo vysvětlení, že mi šaty speciálně objednali u vyrobce a že je do konce týdne obdrží a mně přepošlou. Uplynulo 14dni a opět nikdo na mé e-maily nereaguje. Dnes 7.11. jsem odstoupila od smlouvy a požádala o navrácení peněz.
Dvoje bavlněné šaty Numo vel. S stejného střihu. Jednobarevné a květované.
Chtěla jsem výměnu velikosti S, za menší a to XS. V tuto chvíli, kdy firma ztratila mojí důvěru, žádám o navrácení peněz.
|
Tweet |