Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:492
Z toho za letošní rok:91
Stále v řešení:17
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#27710Nedoručení do vlastních rukou

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 13 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.11.2018, před 5 měsíci

Monika Brandlová

Znění stížnosti

Již po třetí nemilé zkušenosti jsem nucena vybrat si při nákupu jinou přepravní službu. Ačkoliv jsem JASNĚ zadala svou adresu,řidič se ani neobtěžoval zavolat mi,nebo snad napsat sms a bez mého vědomí předal balík (2x) v jiném městě mému otci,s kterým se ale nevídám. Ten byl nucen mi vždy balík dovézt . Jen proto,že má otec stejné příjmení jako já ,řidič zřejmě vydedukoval,že NEMUSÍ jezdit až ke mně domů, i když jsem podle e-mailu balík očekávala. Poprvé jsem dokonce vysedávala doma a po telefonátu s otcem jsem zjistila ,že mi zboží hodil do schránky! Vždy si plánuji doručení, aby byl někdo doma. Tohle mě bytostně naštvalo. Kdyby se to stalo jednou..mávla bych rukou. Ale 3x a dost! Dnes čekám na jinou přepravní společnost, která byla vždy spolehlivá a doručila zásilku vždy do správných rukou. Tudíž už volím pouze DPD a Českou poštu.
Hezký den....


Produkt

Čísla zásilek: 40552174404,25313082377 a první byla zelando (nevím číslo)


Požadované řešení

Řešení je na vás. Já jen změnila názor na doručování PPL,které dříve bylo spolehlivé.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.11.2018 10:51, před 5 měsíci

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.12.2018 15:10, před 4 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.