Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:322
Z toho za letošní rok:149
Stále v řešení:22
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#27710Nedoručení do vlastních rukou

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

10 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.11.2018, před 11 dny

Monika Brandlová

Znění stížnosti

Již po třetí nemilé zkušenosti jsem nucena vybrat si při nákupu jinou přepravní službu. Ačkoliv jsem JASNĚ zadala svou adresu,řidič se ani neobtěžoval zavolat mi,nebo snad napsat sms a bez mého vědomí předal balík (2x) v jiném městě mému otci,s kterým se ale nevídám. Ten byl nucen mi vždy balík dovézt . Jen proto,že má otec stejné příjmení jako já ,řidič zřejmě vydedukoval,že NEMUSÍ jezdit až ke mně domů, i když jsem podle e-mailu balík očekávala. Poprvé jsem dokonce vysedávala doma a po telefonátu s otcem jsem zjistila ,že mi zboží hodil do schránky! Vždy si plánuji doručení, aby byl někdo doma. Tohle mě bytostně naštvalo. Kdyby se to stalo jednou..mávla bych rukou. Ale 3x a dost! Dnes čekám na jinou přepravní společnost, která byla vždy spolehlivá a doručila zásilku vždy do správných rukou. Tudíž už volím pouze DPD a Českou poštu.
Hezký den....


Produkt

Čísla zásilek: 40552174404,25313082377 a první byla zelando (nevím číslo)


Požadované řešení

Řešení je na vás. Já jen změnila názor na doručování PPL,které dříve bylo spolehlivé.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.11.2018 10:51, před 11 dny

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.