Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:322
Z toho za letošní rok:149
Stále v řešení:22
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#27711Nedoručení balíku

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

10 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.11.2018, před 11 dny

Mária Šabíková

Znění stížnosti

Dobrý den,
6.11.2018 v 7:13h jsem obdržela zprávu od PPL, že mně bude v tento den doručen balík č. 40650610793 bez dobírky. Ve zprávě byl kontakt na řidiče: 774302614. Hned jsem mu psala, že v uvedenou dobu nebudu na doručovací adrese. V 10:42h mně řidič (p. Kustovny) volal, že zásilku odevzdá na kontaktním místě v Berouně(Veselý Mobil, Husovo. nám). Na uvedeném kontaktním místě o zásilce nevědí, ani jsem dosud neobdržela žádnou zprávu o uvedené zásilce.


Požadované řešení

Žádám o doručení uvedené zásilky na doručovací adresu.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.11.2018 10:49, před 11 dny

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.