Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:1447
Z toho za letošní rok:1007
Stále v řešení:186
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 395 stížnostech.

#27736Podvodná seznamka,výpověď

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

12 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.11.2018, před měsícem

Eva Doanová

Znění stížnosti

Dobrý den,obracím se na Vás s problémem s touto seznamkou.2.9.2018 jsem se zaregistrovala,jelikož jsem zjistila,že tyto služby jsou k ničemu.Například chodí zavirované maily které nelze otevřít,nebo příjde jeden profil během týdne pokaždé pod jiným jménem.Dala jsem výpověď 3x.poprvé se mi dostalo odpovědi,že budu kontaktovaná do 3 pracovních dnů,nic se nedělo.Poté jsem napsala výpověď podruhé,kdy bylo odpovězeno do 5 prac.dnů,opět se nic nedělo a podala jsem výpověď potřetí,odpověď stejná,ozveme se do 5 prac.dnů.Těch dnů přešlo mnoho a odpověď žádná,naopak si znovu inkasem vzali 2247 Kč .Nevím jak to zastavit,inkaso nelze zablokovat,nebo zrušit,proto se s prosbou obracím na Vás,jestli mi s touto záležitostí můžete pomoci.Děkuji E.D.


Produkt

referenční číslo:CZ 2018-10-02-178000044-KS-DN


Požadované řešení

Ukončit výpověď z této podvodné společnosti a zastavit platbu z mého účtu


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.11.2018 08:21, před měsícem

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď například prostřednictvím e-mailu. Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Reakce společnosti

Publikováno
11.11.2018 13:59, před měsícem

ID: 178000044


Dobrý den,

dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum Singes50 již několikkrát.

Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.

Vaše Prémiové členství je platné do 07/01/2019, po uvedeném datu nebude prodloužené. Žádné další platby neproběhnou.


Eva Doanová

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.11.2018 18:27, před měsícem

Dobrý den,není pravda že mě společnost několikrát kontaktovala,pokud nepočítám odpovědi ozveme se do tří dnů a nebo do pěti dnů a nic se nedělo.Nevidím důvod proč by mé členství mělo být ukončeno 7.1.2019 ,myslím že já jsem podmínky k výpovědi dodržela a chtěla jsem členství vypovědět k měsíci říjnu.Obracím se tedy se stížností dále,nemíním platit další peníze.Děkuji E.D.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.11.2018 07:21, před měsícem

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.

Reakce společnosti

Publikováno
14.11.2018 10:14, před měsícem

ID: 178000044


Dobrý den,

Žádné další platby neproběhnou, jak Vám bylo již potvrzeno.


Eva Doanová

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.11.2018 15:03, před 29 dny

Dobrý den,děkuji za pomoc při řešení mého případu,ale společnost mi oznámila,že mé členství bude ukončeno až 7.1.2019.Nevidím důvod proč,svou první výpověď jsem odesílala 9.10.2018 a chtěla jsem ukončení v měsíci říjnu.V odpovědi od společnosti je sice napsáno, že další platba neproběhne,ale není tam uvedeno konkrétní datum.Prosila bych tedy společnost o vyjádření,kdy proběhne poslední platba,pokud bude mé členství trvat do ledna,podám trestní oznámení.Děkuji E.D.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.11.2018 15:41, před 29 dny

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat na vyjádření spotřebitelky.

Reakce společnosti

Publikováno
16.11.2018 14:57, před 28 dny

ID: 178000044


Dobrý den,

Žádné další platby neproběhnou. Žádná poslední platba neproběhne. Nic víc nebudete platit.

Profil/ osobní data je možné kdykoliv vymazat.

V zájmu vymázání údajů z databáze prosím dodržte standardní postup a přímo z Vaší registrované emailové adresy kontaktujte:

ochrana@singles50.cz,

mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství,


děkujeme Vám.


Eva Doanová

Uzavření stížnosti

Publikováno
21.11.2018 05:42, před 24 dny

Hodnocení: