Společnost


DER Touristik CZ a.s.

Počet nahlášených stížností:220
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#27737Reklamace zájezdu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
08.11.2018, před 5 lety

Věra Štrálová

Znění stížnosti

Reklamace se týká zájezdu do Egypta Marsa Alam, Hotel Kahramana Park v době trvání od 17.7.2018 do 27.7.2018.
Podle sjednané cestovní smlouvy jsme s manželem a dětmi měli být ubytováni v hotelu Kahramana Park.Tento hotel nám byl doporučen CK pro dovolenou s dětmi, jelikož se v jeho areálu nachází aquapark a je situován u pláže. Dle kalkulací od CK byl dražší o 15 tis. Kč Připlatili jsme také za rodinný pokoj.
Po příletu na místo pobytu jsme bez upozornění předem byli odvezeni rovnou do hotelu Club Calimera Habiba a když jsme se na recepci ptali proč, bylo nám sděleno, že Kahramana Park je plný a proto jsme ubytování zde. Rodinný pokoj nebyl volný, proto nám nabídli dva malé pokoje v bungalovu nad sebou, že máme s dětmi každý spát v jednom pokoji. Vše jsme reklamovali ten den u delegáta, který nám sdělil informaci, že do Kahramana Parku Exim tours hosty neubytovává, protože jsou zde ubytování místní Arabové, proto turisty směřují do tohoto hotelu. Stejné zkušenosti mělo několik místních turistů, Čechů či Slováků.
Druhý pokoj jsme samozřejmě vzhledem k věku dětí 3 a 7 let nemohli využít, proto jsme se uchýlili do jednoho pokoje s přistýlkou. Prostornější pokoj nám byl nabídnut až po 4 či 5 dnech po příjezdu. Ubytování nesplňovalo naše požadavky na ubytování s dětmi, ubytování ve vzdálenosti cca 700m od restaurace dělalo každodenní utrpení při cestě s dětmi na jídlo a to 3x denně. Ubytování v bungalovech jsme také původně neplánovali. Nehledě na všudypřítomnou špínu a nedostatečnou hygienu při úklidu.
Ovšem ani nabízený hotel Kahramana Park neodpovídá popisu CK a dle prodejce i katalogů CK Exim tours jsme byli uvedeni v omyl, jelikož velká část hotelu je uzavřena a hotel nemá vlastní pláž. Vše mohu doložit fotografiemi i videi.
Hotel Calimera Habiba Beach vlastní pláž má, ovšem v moři se plavat nedá, je to spíše brouzdaliště. Pokud jsme si zaplatili 2 Eura na osobu, zavezli nás na pláž Abu Dabbab (dle info od CK měl být shuttle bus v Kahramana Parku v ceně zájezdu).
Zažádala jsem o finanční kompenzaci, která nám v důsledku neposkytnutí služeb podle cestovní smlouvy vznikla, a to následovně:
14.780 Kč (rozdíl mezi kalkulacemi cen pobytu v obou hotelech),
25.380 Kč (sleva 50% z kalkulované ceny pobytu pro Club Calimera Beach, jelikož jsme byli ubytování v jiném hotelu s jiným druhem ubytování, bez rodinného pokoje a nemožnost koupání v moři u „krásné písčité pláže“).
CK nám zaplatila pouze 5580,- Kč (což byl vlastně příplatek za rodinný pokoj) a uvedli informace, že nám bylo nabídnuto přestěhování do jiných hotelů,což nebyla pravda.


Produkt

Hotel Kahramana Park


Požadované řešení

Požaduji finanční kompenzaci, která nám v důsledku neposkytnutí služeb podle cestovní smlouvy vznikla ve výši 34 580 Kč (40.160 minus 5580, které jsme již dostali).


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému