Společnost


Internet Mall, a.s.

Počet nahlášených stížností:251
Z toho za letošní rok:44
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

51%
49%
Toto skore je založeno na 90 stížnostech.

#27742Reklamace pračky

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

9 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.11.2018, před 10 dny

Petra Klečková

Znění stížnosti

V září jsem si u vás koupila pračku,pračka nefunkční .Koupila jsem ji 12.9 2018 ,pračku jste si v říjnu odvezli a doteď nemám ani peníze ani pračku.Na moje urgentní email mi odpověděl váš pracovník jednou,poté co vás emailem prosím o dodání nové pračky už na mě nereaguje,mám doma děti jsme 4 a já od září jsem bez pračky.Váš přístup je hrozný s pozdravem Klečková


Produkt

Pračka Gorenje


Požadované řešení

Jestli byste semnou začali komunikovat telefonicky a vrátit bud peníze nebo mi dovézt požadované zboží


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.11.2018 08:08, před 10 dny

Prodávající je podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelkou nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitelka může v takovém případě od smlouvy odstoupit, případně setrvat na uplatněném nároku nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.

Odstoupení doporučujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byly uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Překročení lhůty k vyřízení reklamace je rovněž správním deliktem, za který může společnosti Česká obchodní inspekce udělit sankci. Podání podnětu je možné zde:https://www.coi.cz/podatelna/

Reakce společnosti

Publikováno
10.11.2018 08:43, před 9 dny

Vážená paní Klečková,


ráda bych prověřila aktuální stav Vaší reklamace. Poprosila bych Vás o uvedení čísla Vaší objednávky, abychom Vás mohli následně kontaktovat.

Děkuji a přeji hezký den.

S pozdravem,

Kristina Draštíková
overeno@mall.cz

Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.