Společnost


Interdate S.A.

Počet nahlášených stížností:679
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

82%
18%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#27904Zrušení prémiového členství a smazání profilu ze stránek C-date

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 12 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.11.2018, před 3 lety

Zdeněk Man

Znění stížnosti

Dobrý den,dne 24.10.2018 jsem si u internetové seznamky C-date zakoupil členství na zkoušku na měsíc za 180 Kč. Prostudoval jsem si stránku, abych se ujistil, že platím jen jako zkoušku na jeden měsíc a nikde jsem neviděl nic o automatickém prodloužení.
Proto žádám o zrušení.Následně i o zrušení kontaktních údajů a účtu
Děkuji za pochopení.
moje ID je YHZBUH81 ,
Dnes tj. 15.11 2018 jsem jim polalal na jejich email service@c-date.cz
písemnou podepsanou výpověď, došla mi nazpět od nich odpověď: Vaše odpověď na náš email.

Děkujeme Vám za Vaši odpověď na náš email. Na Vaši žádost nelze odpovědět z této adresy.

Přímo na naší webové stránce, hned po přihlášení najdete odpovědi na Vaše nejvíce frekventované dotazy. Pokud byste nás chtěli kontaktovat přes email, najdete zde také naši kontaktní adresu.

Děkujeme Vám za pochopení.

a

Vážený člene,

děkujeme Vám za zprávu.

Váš email bude předán jednomu z agentů našeho zákaznického servisu a odpověď obdržíte během 5 pracovních dnů.


S přátelským pozdravem
Academic Singles zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@academic-singles.cz
http://www.academic-singles.cz

be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau


Produkt

Nebyl jsem si vědom, že budou i po zkušební době strhávat poplatky na další dobu 3 měsíců, s tímto jsem nepočítal


Požadované řešení

Prosím o zrušení prémiového členství i následného automatického prodlužování placeného členství. A smazání profilu ze stránek internetové seznamky C-date.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.11.2018 10:07, před 3 lety

Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Reakce společnosti

Publikováno
16.11.2018 14:36, před 3 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese ,

děkujeme Vám.


Zdeněk Man

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.11.2018 17:30, před 3 lety

Členství, ze strany provozovatele bylo zrušeno, na profilu mi to píše a poslali mi to emailem:

Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Toto je potvrzení Vaší výpovědi.

Vaše Prémiové členství bude ukončeno dne 27/11/2018

Vaše Prémiové členství již nebude obnovené a nebudou požadované žádné další platby.

Děkuji za kladné vyřízení dané záležitosti Man

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2018 14:01, před 3 lety

Stížnost na základě výše uvedených vyjádření uzavíráme.