| Počet nahlášených stížností: | 2799 |
| Z toho za letošní rok: | 7 |
| Stále v řešení: | 2 |
71%
29%
Na základě nabídky na zkoušku jsem se zaregistrovala na měsíc za 150 Kč .. do této seznamky , dnes bez toho ze bych členství prodloužila nebo byla upozorněna , dotázana na to zda chci členství prodloužit mi byla stržena částka 2.247 ,- Kč z mého účtu bez mého vědomi . Jsem přesvědčena o tom, ze se jedna o podvodné jednání této společnosti vůči spotřebiteli .. je to nehorázná drzost . Jak si muže někdo dovolit sáhnout na soukromý účet bez vědomi majitele tedy mne. Mohlo by to vypadat jako nedovolené obohacování .
Jestliže mi někdo nabízí něco na zkoušku za poplatek 150 Kč , tak na zkoušku znamená, ze já se pak rozhodnu zda budu chtít členstvím prodloužit a za kolik nebo se tak nerozhodnutelná a ne , že za mě někdo rozhodne a strhne si peníze sám .
Ilona Hortova
Seznamovací agentura
Zadám o okamžité vymazání mé osoby z databáze této společnosti a dále mě jakkoliv kontaktovat nebo nakládat s mými údaji , které mají k dispozici a v neposlední řadě, vrátit částku 2.247 Kč okamžitě na můj účet zpět .
Ilona Hortova
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelkou a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitelku o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitelku o době trvání závazku a o podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitelku řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitelku o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohla by spotřebitelka namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uvedena společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo možné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pokud společnost spotřebitelce brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitelku na jejích právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: michal.hlavacek@be2.com,
děkujeme Vám.
Dobrý den, ano budu kontaktovat místo p. Kopala tedy p. Hlaváčka. O reakci Vás budu informovat.
Zatím děkuji Ilona Hortová.
Vyjádření dTestu
Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitelku, aby mohla o reakci společnosti informovat.
Dobrý den , kontaktovala jsem p. Hlaváčka...,jejich odpoved :
---------- Původní e-mail ----------
Od: michal.hlavacek@be2.com
Komu: hort.ilona@seznam.cz
Datum: 18. 11. 2018 9:40:27
Předmět: [Ticket#2018111810005961] re: výpověd členství be [...]
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Váš e-mail bude předán jednomu z agentů našeho zákaznického servisu a odpověď obdržíte během 5 pracovních dnů.
S přátelským pozdravem,
Váš zákaznický servis
__________________________________
be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register : B123206
Managing Director : Laetitia Pateau
Do dnes mě nikdo nekontaktoval .. je 30.11.2018
Vyjádření dTestu
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.
Vyjádření dTestu
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.