Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:560
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 112 stížnostech.

#27922Nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 19 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
16.11.2018, před 5 lety

Jana Burgetová

Znění stížnosti

Dne 6.10.2018 jsem obdržela zprávu, že objednané a zaplacené zboží (zateplené tenisky) bude expedováno.Obj.101410602, č. zásilky 3360996, sledovací č. LF428216555CN. Od té doby žádný posun, jen dostávám reklamy na další zboží, včetně tenisek.
Po kliknutí na sledovací číslo se objeví informace: "vaše číslo zásilky nebylo nyní nalezeno. Ještě nemusí být zadáno v systému dopravce"
Zda se mi to nepravděpodobné, zvláště, když inzerujete dodávku do dvou dnů.Žádám o informaci, kdy bude zboží dodáno, případně o vrácení peněz.


Produkt

zateplené džínové tenisky


Požadované řešení

Vyřízení objednávky nebo vrácení zaplacené částky


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému