Společnost


Elkan Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:83
Z toho za letošní rok:79
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

77%
23%
Toto skore je založeno na 18 stížnostech.

#27990Nevrácení peněz za reklamované zboží

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

25 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
19.11.2018, před 25 dny

Tereza Harazinová

Znění stížnosti

Objednala jsem si dvoje rozdílné šaty. Přišly my stejné šaty a rozdílné velikosti. Jedny jsem si ponechala, 2. jsem na doporučení, dle xchat, který mají na stránkách vrátila s tím, že mi garantovali vrácení peněz. Čekám od září a nic se neděje!!


Požadované řešení

vrácení peněz nebo zboží, které si sama prodám


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.11.2018 14:48, před 25 dny

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.