| Počet nahlášených stížností: | 2801 |
| Z toho za letošní rok: | 9 |
| Stále v řešení: | 3 |
71%
29%
Dobrý den,
tak jako skoro všichni, jsem si založil měsíční členství na seznamce Singles50 za jednorázový poplatek. V obchodních podmínkách jsem si nevšiml automatické prolongace na 3.měsice (Premium členství. 26.10.2018 po vypršení měsíčního členství mi přišla mailem upomínka (výzva) k okamžité úhradě částky 2527,-Kč s dodatkem, že pokud nebude částka do 1.11. uhrazena, bude pohledávka postoupena externí firmě k vymáhání a dojde ke zvýšení nákladů. Přes odkaz v mailu "uhradit nyní" jsem částku uhradil, protože po prostudování obchodních podmínek jsem zmíněnou klauzuli o automatické prolongaci skutečně nalezl. Na dva moje emailové dorazy (ohledně platby a odstoupení od smlouvy) odpověděl vždy jen automat. Poté jsem 2x poslal faxem a 2x doporučeně poštou do Lucemburska. Poprvé 2.11., podruhé 14.11., dnes 20.11. jsem nedostal žádnou odpověď a můj profil na Śingles50 je stále aktivní. Oba faxy byly doručeny na firmou uvedené číslo, mám doručenky.
Chápu že částku 2527,-Kč mi nikdo nevrátí, ale rád bych od společnosti obdržel potvrzení, že dlužná částka byla vyrovnána, nebudou po mě požadovat žádné další peníze a deaktivaci mého profilu. Tak jako řada jiných, spatřuji v jednání firmy podvod a způsob "komunikace" je mírně řečeno podivný.
Tomáš
Seznamka Singles50
Zaslání potvrzení o vyrovnání pohledávky vyžadované emailem
Potvrzení, že Premium členství již nebude uplynutí po uplynutí 3.měsíců opět automaticky prodlužováno, neboť byla 2x řádně zaslána výpověď (vždy 2x faxem a 2x doporučeně poštou.
Poté deaktivaci a smazání profilu ze prostřednictvím společnosti
be.2 S.a.r.l.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,
děkujeme Vám.
Kontaktní osobě jsem znovu přeposlal celou výše uvedenou stížnost, včetně požadovaného řešení. V dalších třech emailech jsem poslal obě výpovědi ještě 1x včetně potvrzení, že obě byly doručeny společností uvedené faxové číslo.
Čekám na jejich vyjádření.
Vyjádření dTestu
Spotřebitel nám zaslal následující doplňující informace:
"Níže uvedený text, se objevil v mém profilu na seznamce be2 s.a.r.l., týkající se zrušení prémiového členství:
Vaše Prémiové členství již bylo úspěšně vypovězeno.
Vaše předplatné vyprší ke dni ukončení Vámi předplaceného období a nebude již prodloužené.
Mějte prosím na paměti, že Váš profil zůstane po vypovězení Prémiového členství i nadále aktivní. Pokud si přejete svůj profil deaktivovat, klikněte prosím na "Můj profil" - "Nastavení" a následně na "Podívat se/změnit" - "Deaktivovat profil"."
Vyjádření dTestu
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.