Společnost


Elkan Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:118
Z toho za letošní rok:34
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

77%
23%
Toto skore je založeno na 18 stížnostech.

#28022Nevrácení peněz za vrácené zboží - fa č. 2018003653

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 7 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.11.2018, před 6 měsíci

Markéta Borská

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 16.10.2018 jsem společnosti vracela zpět šaty, Numoco 189-2 chrpově modré, Kč 699,-, kód NUMO-1050-S, které mi neseděly a požadovala jsem vrácení peněz na můj účet. Šaty jsem vracela obratem, doporučeně na adresu, která je uvedená pro vrácení zboží a to je:
Elkan Group, s.r.o., 1. máje 260, 735 31 Bohumín. Do dnešního dne mi peníze nebyly vráceny na můj účet a to i přes několikery urgence. Telefon uvedený na faktuře je nedostupný a na maily nikdo nereaguje. Prosím o vrácení peněz na můj účet, který jsem uvedla při vrácení zboží.
Hezký den


Produkt

šaty chrpově modré NUMOCO 189-2 kód NUMO-1050-S Kč 699,--


Požadované řešení

Prosím o vrácení peněz na můj účet


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2018 17:58, před 6 měsíci

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2018 09:13, před 5 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.