Společnost


Nebeslev s.r.o.

Počet nahlášených stížností:84
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 77 stížnostech.

#2803Nesplacená reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 15 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.04.2014, před 10 lety

Noemi Krausová

Znění stížnosti

Před zhruba tři čtvrtě rokem jsem si zakoupila přes portál Nebeslev voucher do kosmetického studia Lahouir (Mařákova 10, Praha 6)za 1380 Kč. Následně jsem se další půlrok snažila se zaměstnanci studia domluvit na uplatnění voucheru, telefony však nezvedali a na emaily neodpovídali, nakonec salon zkrachoval. Obrátila jsem se tedy v červenci na portál Nebeslev, aby mi peníze vrátil. Ten to slíbil a tvrdil, že do konce srpna mi peníze přijdou. Nestalo se tak. Několikrát jsem zákaznické oddělení urgovala, posílala jsem třeba i třikrát stejný email, na který mi nebylo odpovězeno, volala - dlouho žádný výsledek. V listopadu mi bylo konečně odpovězeno, ale naprosot nesmyslně - že mi byl voucher prodloužen a že ho mohu využít na jiné adrese. Já však chtěla zpět peníze, a tak jsme se i s firmou původně domluvili.
Nakonec mi bylo v únoru řečeno, že peníze mi v současné době vráceny být nemohou, jelikož je firma v insolvenci a její finance má na starosti předběžný správce. Do dnešního dne mi nebylo mých 1380 Kč vráceno.

Poradíte mi prosím, co mohu udělat? Děkuji


Produkt

Voucher na laserovou epilaci v kosmetickém studiu Lahouir (Mařákova 10, Praha 6) za 1380 Kč


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému