Počet nahlášených stížností: | 12 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 20.7.2012 jsem uzavřel pojistnou smlouvu o pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou provozem vozidla s výše uvedenou pojišťovnou s doplňkovým pojištěním živelních nebezpečí. Dne 9.8.2013 mně toto pojištěné vozidlo poškodily kroupy a jelikož se na tuto událost vztahovalo pojištění snažil jsem se škodní událost nahlásit pojišťovně Slavia. Pracovnice pobočky ve Vsetíně mne odmítla s tím, že hlášení škod není v její kompetenci, na písemné oznámení nikdo nereagoval, na maily taktéž ne. Telefon centra péče o klienty byl nekontaktní. Nakonec se mně podařilo událost nahlásit až po několika měsících. Prohlídka vozidla byla provedena 28.11.2013. Vozidlo bylo poté opraveno v servisu a podklady odeslány pojišťovně. Do dnešního dne se však pojišťovna neozvala i přes urgence škoda nebyla uhrazena. Dne 19.3.2014 jsem telefonicky hovořil z pracovnicí centra péče o klienty, která mně sdělila, že moje pojistná událost je již v archivu - tedy uzavřena bez náhrady.
Z uvedené situace jsem nabyl dojmu, že pojišťovna pouze vybírá peníze od klientů, ale v případě že má něco vyplatit ze svých závazků, hraje "mrtvého brouka". Žádám pouze, aby pojišťovna zapatila škodu na vozidle neboť se k tomu zavázala pojistnou smlouvou.
|
Tweet |