Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:666
Z toho za letošní rok:19
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 213 stížnostech.

#28188Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 23 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.11.2018, před 5 lety

Robert Wisinger

Znění stížnosti

Zdravím, již dvakrát jsem nechával reklamovat auto značky Chevrolet Aveo a dvakrát mi byla reklamace zamítnuta. Jedná se o skrytou vadu, kterou objevili až v autorizovaném servise, až po tom co udělali diagnostiku, která jim řekla co je špatně. Obyčejný člověk i mechanik by tuto vadu nepoznali, kdyby si auto prohlédli desetkrát. V bazaru na pobočce v Jihlavě mi o tomto problému nic neřekli a v papírech které jsem k autu dostal také nic o řídící jednotce škrtící klapky nebylo. Proto jsem uznal že se jedná o skrytou vadu a požadoval jsem vrácení peněz, které neuspělo, tudíž jsem požádal o zaplacení opravy nebo o výměnu vozu, která mi byla nabídnuta. Ovšem stejně jako po poprvé se nic nestalo. To už jsem byl rozhořčen a zavolal jsem na firmu. Mechanik mi řekl že to není chyba společnosti a že ten díl nemůže mít tu cenu co mi řekli v autorizovaném servise. Když jsem mu odvětil, že ten díl tu cenu má a že je to prostě tak jak to je, řekl mi ať já sám hledám řešení v bazarech nebo na vrakovištích.


Produkt

Chevrolet Aveo 1.2 i 62kW r.v. 2009 najeto 48000km


Požadované řešení

Výměna vozu nebo zaplacení opravy


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému