Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:438
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#28224Vrácení zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.11.2018, před 5 lety

Erita Marková

Znění stížnosti

Dobrý den , zakoupila jsem v Tescu v Českém Krumlově knihu, ale protože jsem si nebyla uplne jistá jejím názvem, tak jsem se zeptala, zda je možné knihu, kdyby nevyhovovala vrátit. Bylo mi zodpovězeno, že ano, ale ne za měsíc, protože prý knihy jednou za měsíc vrací. Knihu jsem šla vrátit asi po 11 dnech, kdy jsem měla čas, vzhledem k tomu, že jsem s knihou nakupovala více věcí hlavně potravin a platila stravenkama a doplácela méně než stala kniha, bylo mi řečeno, že si má zákazník sám hlídat aby stravenkama platil jen potraviny a ne jiné zboží, tato pro mne nová informace mi byla dnes na informacích sdělena. Dale mi bylo řečeno že lze jen vyměnit zboží za jinou velikost, což u knihy je asi trochu mimo, řekla bych. Bud by měla být tato informace někde napsaná, nebo myslím, že by vás na to měl někdo upozornit, což se u mě nestalo. Jestliže to asi pokladní přehlídla, jak mi bylo řečeno tak nechápu proč to má odnášet zákazník.Prijde mi to dost nekorektní jednání.


Požadované řešení

Informovat zákazníky


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému