Počet nahlášených stížností: | 521 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 6 |
Dobrý den. Dne 8.11.2018 jsem uskutecnil objednavku c: 104716727 v internetovem obchode MALL. Objednal jsem si mikrovlnou troubu a rychlovarnou konvici v hodnote 3898kc. Termin dodani byl 12.11.2018 na vzdejni misto Ulozenka - Rychnov nad Kneznou. Zbozi vsak deklarovany den nedorazilo, nacez jsem 12.11.2018 vecer na MALL zaslal vyplneni formular, ktery je na jejich strankach o odstoupeni od kupni smlouvy. Dalsi den mi prisel v sledovani objednavky pouze odkaz, ze se doruceni spozdi o den, dalsi den se situace opakovala. Takto to pokracovalo neustale. Nacez jsem kontaktoval infolonku, ze jsem ale od smlouvy odstoupil. Nasledujici tyden mi prisel e-mail, ze jsem si cast zasilky prebral. Natoto jsem opet volal na infolinku, kde pry vse proveri. Pry nastala chyba a zbozi jsem udajne neprebral. No ono nebylo co prebrat. Jednak jsem odstoupil od smlouvy, jednak nic nebzlo dodano. Nasledny telefonat byl opet z me strany ohledne vraceni financnich prostredku. V patek 23.11 jsem byl ujisten ze vse proveri, zaurguji a penize vrati, jakmile jim dojde zbozi zpet.
Osobne mne asi nemusi zajimat, jakeho dopravce si MALL zvolil, a to jestli vozi zbozi 14dni po CR. Tento problem je interni mezi MALL a dopravcem. Je moznost urgovat jiz po MALL nejen uhradu zaplacenzch prostredu, ale tez uroky z prodleni. Odstoupeni od kupni smlouvy bylo zaslano na MALL dne 12.11, coz je nyni vice jak 14 dnu od zakonne doby, doktere maji financni prostredky vratit.
S pozdravem a diky za odpoved.
Jiri Novak
1 × Samsung MS23F301TAS 1 × Electrolux EEWA7700R
Vraceni financni hotovosti vcetne uroku z prodleni.
|
Tweet |