| Počet nahlášených stížností: | 169 |
| Z toho za letošní rok: | 0 |
| Stále v řešení: | 0 |
61%
39%
#2824Mobilní telefon Samsung Omnia W -neuznaná reklamace - 2 kolo
Dne 6.6.2012 jsme zakoupili mobilní telefon Samsung GT-I8350HKAXEZ za cca 12tis Kč, který zhruba po roce používání vynechával ve vyzvnění. Chvíli zvonil, chvíli nezvonil - předpokládali jsme SW problém. Telefon vždy nošen v ochranném pouzdru Rozhodli jsme se pro reklamaci v záruční době
1-kolo (servis 1607008): reklamace neuznaná, vyjádření, že do telefonu vnikla neznámá kapalina a návrh opravy za 3500Kč
reakce 1.kolo: vrátili jsme reklamaci do druhého kola s tím, že do telefonu žádná kapalina nevnikla (uvedeno na reklamačním protokolu)
2-kolo (servis 1608587): vráceno bez opravy s vyjádření, že důvodem k reklamaci byl, že zákazník nesouhlasil s cenovou nabídkou na opravu (tedy nikoliv, že byl rozporovaný důvod zamítnutí z 1.kola)
reakce 2.kolo: stížnost odeslaná na Elektroworld a nyní očekáváme vyjádření od společnosti
Vnímáme reklamaci jako špatně vyřízenou a připojujeme stížnost na personál pobočky Havířská v Ústí nad Labem.
mobilní telefon Samsung-datum nákupu 6.6.2012
oprava závady v záruční době a omluva za zbytečně způsobené vícenáklady (čekání, cesty na prodejnu, ...)
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
V případě, že prodejce reklamaci zamítne s odůvodněním, se kterým kupující nesouhlasí, může si nechat výrobek posoudit nezávislým odborníkem - soudním znalcem, který určí příčinu vady a v případě vniknutí kapaliny je obvykle kvalifikovaný určit, jak oxidace pokročila. Pokud by byl posudek ve prospěch kupujícího, má nárok nejen na řádné vyřízení reklamace, ale i na proplacení ceny znaleckého posudku jako nákladu spojeného s reklamací.
Vyjádření dTestu
Bohužel se společnost Electro World s.r.o. nerozhodla využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným případným podáním žaloby oporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.
Vyjádření dTestu
Na žádost společnosti jsme stížnost znovu otevřeli, aby mohla připojit své vyjádření.
Vyjádření dTestu
Společnost Electro World s.r.o. již nevyužila možnosti reagovat, stížnost proto opětovně uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Hodnocení: