Společnost


Szlauer Pavel

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#2825Poslané zboží na reklamaci,žádná reakce, 30denní lhůta už proběhla a nic

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 měsíců 21 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.04.2014, před 4 lety

Alena Brožková

Znění stížnosti

Koupila jsem sluchátka dr. Beats na slevovém portále Královna slev. Čekala jsem snad půl roku ne li déle po zaplacení na zboží.Po krátké době provozu , přestalo fungovat jedno sluchátko, poslala jsem zboží zpět, pán se ozval až potom co jsem kontaktovala slevový portál, nicméně reklamace(výměna zboží ) proběhla bez problémů. Bohužel ta samá vada se objevila znovu, znovu jsem poslala sluchátka k reklamaci. Doklad z pošty je z 3.3.2014. Pán se vůbec neozval, nereaguje na emaily, na sms , nezvedá telefon. Královna slev má telefon přesměrovaný rovnou na automat, který odkazuje na email.Na info stránkách slibuji vyjádření k problému do 72 hodin, neděje se , ale vůbec nic. Jen mi chodí nové a nové nabídky z jejich stránek na aktuální akce.Jsem už vážně znechucená tím jak se tu podvodníkům daří. Chci to dovést do konce s nějakým postihem pro nepoctivce. Nemám ani peníze, ani zboží a nevím jaké páky použít ať pana Szaulera a Královnu slev dotlačím k jednání.


Požadované řešení

Vrátit peníze


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.4.2014 07:00, před 4 lety

V případě, že prodejce nevyřídí reklamaci výrobku do 30 dnů od jejího uplatnění, má kupující právo odstoupit od kupní smlouvy a žádat vrácení peněz zpět. Zároveň může spotřebitel podat podnět Čěské obchodní inspekci pro porušení zákona o ochraně spotřebitele - konkrétně § 19, kde je stanoveno, že prodejce je povinný vystavit reklamační protokol a vyřídit reklamaci v dané lhůtě.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2015 13:26, před 3 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, ale neprojevil zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ z důvodu nereakce podnikatele uzavřít. Jestliže spotřebitel od smlouvy odstoupil pro nevyřízení reklamace v zákonné lhůtě a peníze by mu nebyly vráceny, bylo by třeba nárok uplatnit v soudním řízení. Před samotným podáním žaloby by bylo třeba zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné by bylo také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.