Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:666
Z toho za letošní rok:19
Stále v řešení:20
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 213 stížnostech.

#28305Nepochopená reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
28.11.2018, před 5 lety

Martin Pernica

Znění stížnosti

Nesouhlas se zamítnutím reklamace Kia Ceed
Dobrý den.
Dovoluji si reagovat na váš strojově zamítavý postoj k mnou psané reklamci pod ev.č.: 430849
Ve vašem protokolu je uvedeno,že samozřejmě na vině je stáří a opotřebení,na což se dá u auta vztáhnout všechno a což mě jako odpověď neuspokojuje.
Rád bych od Vás v nejbližší době získal přesné vyjádření,proč odmítáte spoluúčast jakožto prodávájící na opravě našeho vozu (psáno na manželku) v tomto konkrétním rozepsaném případě : Vozidlo při zkušební jízdě s nájezdem cca 120 000 nevykazovalo žádné vážnější problémy.Žádné varovné signalizace na budíku palubní desky,žádné slyšitelné nedostatky v nápravě ani pocit vibrací v řízení,k vozidlu servisní knížka.Motor nezamaštěný,pod vozidlem žádná skvrna od provozních kapalin,vozidlo čerstvě vykoupeno a ještě nebylo ani vyčištěno,takže jsem si ho mohl prohlédnout ve stavu jak přijelo a žádné velké problémy jsem neviděl.Jelikož jako firemní vozidla máme i několik vozů Kia Ceed,které neměly nikdy vážné potíže,nebylo nad čím moc váhat.Jakmile začala klouzat spojka po cca 2tis km,objevily se pod vozidlem olejové skvrny.Vozidlo bylo neprodleně odstaveno do servisu na výměnu spojky.Ale bohužel mechanik mi řekl že v spojka byla v pořádku,ale zničil ji olej který na ni natekl přes hřídel převodovky a že v převodové (spojkové) skříni už někdo nějaký zásah provedl (což poznal podle naneseného silikonu který nebyl nanesen strojově,ale ručně) a o čemž není v servisce ani zmínka a ve skříni z požadovaných 2 litrů oleje je sotva půl litru relativně čerstvého.Takže navrhl kompletně rozmontovat převodovku,provést její opravu a dát novou spojku.To bylo to necenění co jsme poslali.Nacenění bylo na cca 12500.
A teď k věci : Auto jsme koupili s tím že je to stroj a bude potřebovat údržbu,jasně.-brzdy,čepy,tlumiče,rozvody,filtry,baterie a další věci co jsou na denním pořádku které neřeším.Kdyby byla v háji spojka ,to pokazí náladu,ale co se dá dělat.
Tady se ale jedná o to,že mně se na vozidle v době kratší než dva měsíce (to jsem poprvé kontakoval firmu AAA o problému) projevila závada,která tam nepochybě byla již delší dobu a o níž neměl možná prodávající,určitě kupující (já) tušení a která poškodila další komponenty.Já,jakožto kupující jsem podle smlouvy splnil bez zbytečného odkladu svoji povinnosti o oznámení vady prodávajícímu (dost možná díky odstavení vozidla se převodovka nezničila úplně),v kupní smlouvě je jako "vlastnost" možný únik oleje uveden motor,ne převodovka,o ni je jen záznam že má standartní chod (žeby nová definice pro únik oleje?),tak proč odmítavý postoj a otřepané fráze?Firma AAA auto odkoupila a následně nabídla k prodeji vůz,který si podle údajů totožných s údaji v příloze kupní smlouvy nacenila na částku,kterou jsme akceptovali bez jakéhokoli smlouvání.Tak předpokládám,že poté,co se ukáže problém takového typu,jaký jsem zde uvedl(a o kterém kdybych věděl,tak by koupě určitě dopadla jinak nebo byla za jiných finančních podmínek)se prodávající se mnou jakožto zákazníkem,pokusí najít nějakou společnou řeč.Nebo potřebuji detailní konkrétní důvod po tomto mém kompletním nastínění situace,proč je moje reklamace zamítnuta,abych ji mohl eventuelně postoupit dále,protože zatím mám v hlavě § 597.Já si auto ponechám a bude opraveno tak jako tak.Jde mi i o to vidět,jestli AAA auto opravdu jsou zavrženíhodní tak,jak mnozí tvrdí,nebo jsou takoví jak o sobě hlásají a snaží se působit.Já chápu že při tom kolik aut mají a prodávají nemůžou mít všechno to puntíku prohlédlé a nemají kříšťálovou kouli,která jim řekne co na autě tehdy a tehdy odejde,ale rozhodně jsem zatím nikdy od nikoho neslyšel že by mu ve 120tis odešla manuální převodovka stářím a opotřebením.Auto mi nevydrží věčně a třeba taky za nějakou dobu někdo bude chtít auto,tak uvidíme,kam s ním půjdu.


Produkt

Kia Ceed skrytá vada


Požadované řešení

Spoluúčast na opravě / dodatečná sleva / detailní srozumitelné uvedení zamítnutí reklamace - z jakého důvodu.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému