Počet nahlášených stížností: | 560 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 08.11.2018 jsem objednala a současně zaplatila převodem "spící panenku" za 499,- Kč, která nebyla do dnešního dne, tj. 03.12.2018 dodána, nebylo ani potvrzeno přijetí objednávky nebo platby.
Zatím jsem oslovila společnost Ateli prostřednictvím e-mailu, který se vrátil zpět - nedoručeno. A ano, doufám stále, že došlo k nedorozumění, ale nemohu se s nimi spojit, abych si to ověřila...
Šebelíková
PS
ještě jsem s nedodáním nesetkala, vždy prodejce nějak reagoval - tady nic - žádné potvrzení objednávky nebo doručení peněz
možná zprostředkováno přes potovnezdarma.cz - nevím jistě, ale doprava se neplatila určitě
nejlépe doručit objednané zboží, jinak vrátit peníze zpět na účet
|
Tweet |