Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:560
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 112 stížnostech.

#28445Zaplacené zboží - nedodáno

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 17 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.12.2018, před 5 lety

Marcela Šebelíková

Znění stížnosti

Dne 08.11.2018 jsem objednala a současně zaplatila převodem "spící panenku" za 499,- Kč, která nebyla do dnešního dne, tj. 03.12.2018 dodána, nebylo ani potvrzeno přijetí objednávky nebo platby.
Zatím jsem oslovila společnost Ateli prostřednictvím e-mailu, který se vrátil zpět - nedoručeno. A ano, doufám stále, že došlo k nedorozumění, ale nemohu se s nimi spojit, abych si to ověřila...
Šebelíková

PS
ještě jsem s nedodáním nesetkala, vždy prodejce nějak reagoval - tady nic - žádné potvrzení objednávky nebo doručení peněz


Produkt

možná zprostředkováno přes potovnezdarma.cz - nevím jistě, ale doprava se neplatila určitě


Požadované řešení

nejlépe doručit objednané zboží, jinak vrátit peníze zpět na účet


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému